نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان | نقاشی ساختمان دراصفهان

نقاشی ساختمان|نقاشی ساختمان دراصفهان

نقاشی ساختمان


عنواننقاشی و رنگ آمیزی ساختمان|نقاشی ساختمان دراصفهان
نویسندهمهسا کیانی
دپارتماناوج شید
کامه کلیدینقاشی ساختمان فولادشهر
مدت زمان10 دقیقه

فهرست مطالب:

نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان|نقاشی ساختمان دراصفهان

رنگ پلاستیکی

نکات مهم در نقاشی و رنگ کاری ساختمان|نقاشی ساختمان دراصفهان

-1 تعیین زمان مناسب| نقاشی ساختمان فولادشهر

۲- انتخاب رنگ مناسب| نقاشی ساختمان فولادشهر

۳- توجه به مساحت خانه| نقاشی ساختمان فولادشهر

فهرست شکلها:

شکل 1:نقاشی ساختمان فولادشهر

شکل 2:انتخاب رنگ

 

نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان|نقاشی ساختمان دراصفهان

 

زمانیکه صحبت از نقاشی ساختمان میشود، اولین موضوعی که به فکر میرسد. این است که هدف از نقاشی ساختمان چه می باشد.

ساختمان‌‌ها محلی برای زندگی و کسب‌وکار انسان بسیار خوب هستند. نقاشی و رنگ داخل و نمای ساختمان، نشان دهنده جلوه‌‌ای از منش، افکار و سطح و رده اجتماعی است. بنابراین می‌‌توان گفت که نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان تاثیر زیادی دارد. در طرح بهره‌وری و تاثیرگذاری ما بر دیگران دارد.که برای نقاشی ساختمان فولادشهر استفاده می شود.

قصد از نقاشی ساختمان، رنگ آمیزی دیوارها و سقف خانه با استفاده از رنگ معقول به وسیله نقاش است. این کار بعد از سفیدکاری و یا بعد از نقاشی پیشیین از بین رفته و کهنه شده انجام میشود. نقاشی ساختمان شامل نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان مدرسه، نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان بیمارستان‌‌ها و شرکت‌‌ها انجام می‌‌شود.که این کار را نقاشی ساختمان دراصفهان انجام می دهد.

نقاشی ساختمان فولادشهر|نقاشی ساختمان دراصفهان

شکل 1:نقاشی ساختمان فولادشهر

رنگ ها در انواع پلاستیکی و روغنی مات یا براق در بازار و فروشگاه ها به فروش می رسند. هر کدام از آنها خصوصیات مخصوص به خود را دارند. رنگ های روغنی عمر طولانی تری دارند. و به دلیل ایجاد سطح صیقلی و براق راحت تر تمیز می شوند. تنها عیب رنگ های روغنی این است که برجستگی ها و ناصافی های دیوار را نشان می دهند. از این رو قبل از رنگ آمیزی با رنگ روغنی، سطح باید کاملاً صاف و کاملا یکدست شود.

رنگ پلاستیکی

در مقابل رنگ پلاستیکی نقوص رویه را پوشش می دهد. اما بقا کمتری بسته به رنگ های روغنی دارد. یک فواید رنگ آمیزی این است. که در صورت ایجاد جلوه ای ناخوشایند میتوان رویش مجدداً رنگ آمیزی نمود. رنگ آمیزی گزینه های بی شماری برای انتخاب رنگ پیش روی شما می گذارد. بنابراین انتخاب های خود را صرفاً محدود به یک رنگ نکنید. قبل از خرید رنگ متراژ سطوح را اندازه گیری کنید و به اندازه مصرف خود رنگ تهیه نمائید.

نکات مهم در نقاشی و رنگ کاری ساختمان|نقاشی ساختمان دراصفهان

 

1- تعیین زمان مناسب| نقاشی ساختمان فولادشهر

اولین و حیاتی‌‌ترین مسئله‌‌ای که برای نقاشی باید در نظر داشته باشید، معین سازی زمان مناسب است. بسیاری از مردم فکر می‌‌کنند، که می‌‌توانند هر وقت که دوست داشته باشند. عمل به این کار کنند. چنین طرز فکری درست نیست و در نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان باید زمان مناسب آن را مشخص کرد. تعیین دوره مناسب برای انجام رنگ آمیزی ساختمان می‌‌تواند نتیجه‌‌ای به مراتب بهتر و قابل قبول‌‌تری به شما دهد. که این کار را نقاشی ساختمان دراصفهان انجام می دهد

اگر می‌خواهید به رنگ کاری ساختمان بپردازید، به بررسی سازه های گوناگون و تشخیص شرایط شایسته برای رنگ آمیزی بپردازید. براساس آمارها بهترین وقت برای نقاشی ساختمان زمانی است که آب و هوا و شرایط جوی مناسب است. بنابراین برای شروع نقاشی و رنگ کاری ساختمان منتظر باشید تا شرایط جوی آب و هوا مناسب شود.

 نقاشی ساختمان دراصفهان.

۲- انتخاب رنگ مناسب| نقاشی ساختمان فولادشهر

نکته دیگر در رنگ کاری ساختمان، دقت  به نوع رنگ و انتخاب رنگ مناسب برای این کار است. برای رنگ آمیزی ساختمان می‌‌توان از انواع رنگ‌‌های گوناگون استفاده کرد. ولی با این وجود باید در رنگ آمیزی ساختمان رنگ مناسب را انتخاب کرد. برای انتخاب رنگ مناسب می‌‌توان به طرز و جنس رنگ توجه کرد. که آیا  از رنگ های روغنی باشد و یا قرار است از رنگ های پلاستیکی استفاده شود.

نقاشی ساختمان دراصفهان

نکته دیگر در گزینش رنگ برای رنگ کاری ساختمان دقت به همخوانی و هارمونی رنگ ‌‌هاست. که رنگ گزینش شده بهتر است با دکوراسیون منزل و یا محل کار صحبتی داشته باشد. که می تواند این کار برای نقاشی ساختمان فولادشهر در نظر گرفته می شود.

انتخاب رنگ|نقاشی ساختمان دراصفهان

شکل 2:انتخاب رنگ

نکته سومی که در انتخاب رنگ نقاشی ساختمان باید مورد توجه قرار داد، نورگیر بودن و یا نبودن ساختمان است. اگر خانه نورگیر نباشد در آن صورت بهتر است از رنگ‌‌هایی استفاده شود که نور را انعکاس می‌دهند. در این صورت فضای خانه روشن و دلباز می شود. اگر خانه و اتاق بدون پنجره است بهتر است از رنگ‌‌هایی مانند سفید یا رنگ آبی ملایم استفاده کرد.

در این صورت نبود پنجره را تا حدودی جبران  می کند. که تشخیص آن با نقاشی ساختمان دراصفهان است.

مسئله دیگر از گزینش رنگ برای نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان تمرکز به روانشناسی رنگ‌‌ها است. در زمانی که می‌‌خواهید ساختمان خود را رنگ آمیزی کنید، روانشناسی رنگ‌‌ها را مدنظر داشته باشید.

۳- توجه به مساحت خانه| نقاشی ساختمان فولادشهر

برای اینکه بتوان به نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان پرداخت، باید به مساحت و بزرگی و کوچکی گزینش کرد. امروزه اکثریت خانه‌‌ها کوچک و با متراژ کم( ۶0 یا ۷۰) متر وجود دارند. از این رو، دارندگان و مالکان خانه دوست دارند. خانه خود را از نظر ظاهری بزرگ‌تر جلوه دهند. و از رنگ‌‌هایی در نقاشی و رنگ کاری ساختمان استفاده کنند که سبب بزرگ دیده شدن خانه شود. که این کار ما در نقاشی ساختمان فولادشهر بکار بردیم.

بنابراین در رنگ آمیزی ساختمان باید رنگ‌ها را زیرکانه گزینش کرد.  استفاده کردن از رنگ‌‌های روشن می‌‌ تواند برای ساختمان‌‌های کوچک بسیار خوب می باشد. در کنار استفاده از رنگ‌‌های روشن می‌‌توانید از رنگ‌‌های شاد مانند رنگ زرد و یا سبز تیره استفاده کنید.

نقاشی ساختمان فولادشهر

در خانه‌‌های کوچک اگر یکی از دیوارها را به رنگ تیره رنگ کنید، موجب می‌‌شود دیوار دورتر از دیدگاه است.

نقاشی ساختمان دراصفهان .

نقاشی ساختمان دراصفهاننقاشی ساختمان فولادشهر

رنگین تکنقاشی ساختمان در اصفهاننقاشی ساختمان دراصفهاننقاشی ساختمان فولادشهرنقاشی و رنگ آمیزی ساختماننقاشی و رنگ آمیزی ساختمان در اصفهاننقاشی و رنگ آمیزی ساختمان دراصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *