نقاشی ساختمان در اصفهان | نقاشی ساختمان سپاهان شهر

نقاشی ساختمان در اصفهان | نقاشی ساختمان سپاهان شهر رنگین تک Rangintak


رنگین تک بهتریننقاشی ساختمان شاهین شهررا انجام می دهد!

مقدمه ی فواید و مضرات رنگ های مولتی کالر

به گفته بهترین نقاشی ساختمان در اصفهان ، رنگ مولتی کالر ساختمان یکی از رنگهای مورد پسند به حساب می ‌آید که دارای فواید زیادی می‌ باشد. رنگ مولتی کالر ساختمان دارای گوناگونی گسترده و زیادی هست. در واقع با رعایت کردن نکته های پایه و اصلی می ‌توان به راحتی از این رنگ در تمام قسمتهای خانه و ساختمان مسکونی استفاده کرد. بافت و طرح زیبای رنگ مولتی کالر یکی از عامل هایی است که توجه هر فردی را به خود جلب میکند. رنگ مولتی کالر از دو بخش رنگ زمینه یا اصلی و رنگدانه‌ های گوناگون تشکیل شده است. رنگ زمینه میتواند از سفید تا مشکی و هر رنگ‌ دیگری باشد. همچنین می توانید از خدمات شعبه نقاشی ساختمان سپاهان شهر شرکت رنگین تک استفاده کنید.

کاربرد رنگ های مولتی کالر ساختمان چیست ؟

به گفته بهترین نقاشی ساختمان در اصفهان با توجه به شکل 1 نقاشی ساختمان در اصفهان، رنگ ‌های مولتی کالر دکوراتیو بوده و یک لایه نازک بر روی سطح های مورد نظر ایجاد میکند و بر روی سطح های سیمان، بتن، گچ، آلومینیوم، آهن، رنگ، چوب، شیشه، سنگ، کاشی، پلاستیک و … قابل اجرا هست. قابلیت پوشاندن و چسبندگی عالی رنگ‌ های مولتی کالر این امکان را ایجاد می ‌کند تا در مکان‌ های گوناگون مانند به خانه ها و ساختمان های مسکونی، لوازم موجود در منزل (کابینت، تخت خواب، میز، سطوح چوبی و …)، مکان ‌های پر تراکم مانند پاگرد های ورودی، پلکان‌ ها، پارکینگ‌ ها، مکان‌ های عمومی مثل بیمارستان ‌ها ، مدارس و دانشگاه ‌ها و  … قابل استفاده می باشد. همچنین می توانید از خدمات شعبه نقاشی ساختمان سپاهان شهر شرکت rangintak استفاده کنید.

نقاشی ساختمان در اصفهان | نقاشی ساختمان سپاهان شهر

شکل 1 نقاشی ساختمان در  اصفهان

مزیت های رنگ های مولتی کالر ساختمان :

  • به گفته بهترین نقاشی ساختمان در اصفهان ، اغلب دیوارهایی که رنگ شده اند در برابر ضربه خیلی آسیب پذیر هستند اما پوشش رنگ مولتی کالر علاوه بر استحکام نسبی که در برابر ضربه دارد، در صورت آسیب دیدگی به راحتی بازسازی می‌ شود. همچنین می توانید از خدمات شعبه نقاشی ساختمان سپاهان شهر شرکت رنگین تک استفاده کنید.
  • رنگ ساختمانی مولتی کالر احتیاجی به حلال ندارد در نتیجه زمان نقاشی هیچ بوی نامطبوعی احساس نمی ‌کنید و می ‌توان بلافاصله بعد از پایان کار رنگ کردن از محیط استفاده کنید. اضافه بر این عدم نیاز به حلال باعث شده تا امکان رنگ پریدگی،  پوسته شدن و یا زرد شدن این رنگ به حداقل برسد.
  • به گفته بهترین نقاشی ساختمان در اصفهان ، شستشوی آسان یکی از فواید خیلی خوب رنگ مولتی کالر است که به راحتی می‌ توان آن را با انواع شوینده و آب تمیز کنید. همچنین می توانید از خدمات شعبه نقاشی ساختمان سپاهان شهر استفاده کنید.
  • سرعت زیاد در اجرا، پوشش دهی خیلی پرعمق، لایه ی کم رنگ، آنتی باکتریال بودن و کم بو بودن رنگ ساختمانی مولتی کالر از دیگر ویژگی های زیاد این رنگ است.
  • رنگ مولتی کالر ضد خزه و شوره نیز هست در نتیجه شما با خاطر راحت می‌ توانید از آن در فضاهای بسته استفاده کنید.
  • به گفته بهترین نقاشی ساختمان در اصفهان ، باتوجه به شکل 2 نقاشی ساختمان سپاهان شهر، گوناگونی در طرح و رنگ نیز یکی از ویژگی های بسیار خوب دیگر رنگ ساختمانی مولتی کالر است که قبلا نیز به آن اشاره کردیم. همچنین می توانید از خدمات شعبه نقاشی ساختمان سپاهان شهر شرکت rangintak استفاده کنید.
نقاشی ساختمان در اصفهان | نقاشی ساختمان سپاهان شهر

شکل 2 نقاشی ساختمان سپاهان شهر

ضرر های رنگ های مولتی کالر ساختمان :

  • به گفته بهترین نقاشی ساختمان در اصفهان ، اجرای رنگ روغنی و یا رنگ پلاستیک بر روی رنگ مولتی کالر بسیار سخت است زیرا اغلب رنگ‌های مولتی کالر دارای بافت برآمده است و رنگ‌هایی چون پلاستیک و روغنی پوشش دهی زیادی برای پوشاندن بافت را ندارند.
  • اجرای رنگ ساختمانی مولتی کالر بدون تجهیزات و دستگاه لازم بسیار دشوار است و عملا با قلمو نمی‌ توان آن را اجرا کرد.
  • هزینه رنگ مولتی کالر نسبت به بقیه ی رنگ‌های ساختمانی بالاتر است.همچنین می توانید از خدمات شعبه نقاشی ساختمان سپاهان شهر شرکت رنگین تک استفاده کنید.

چگونگی نحوه ی اجرای رنگ های مولتی کالر

به گفته بهترین نقاشی ساختمان در اصفهان ، برای اجرای رنگهای ساختمانی مولتی کالر شما به یک دستگاه شبیه به اسپری احتیاج دارید که بعد از تکان دادن قوطی رنگ باید آن را وارد دستگاه کرده و به صورت اسپری بر روی همه ی سطح مورد نظر آن را پخش کنید. قبل از اجرای رنگ حتما باید سطح مورد نظر خود را تمیز و خشک کنید تا همه ی آلودگی ‌های روی سطح از بین برود. بعد از اجرای رنگ حدود دو ساعت وقت می ‌برد تا همه ی رنگ به سطح رخنه کند و خشک شود، پس از آن سطح مورد نظر شما آماده برای استفاده است. همچنین می توانید از خدمات شعبه نقاشی ساختمان سپاهان شهر شرکت rangintak استفاده کنید.

سوالات مربوط

 

1 مراحل رنگ کاری را نام ببرید؟

عادي كردن سطوح ، روغن‌ كاري ، بتونه ، سمباده كاري ، آستر اوليه ، ترميم بتونه ، سمباده كاري مجدد و آستر دوم ، رنگ رويه.

 

2 تفاوت و تنوع رنگ در محیط ساختمان برای چه چیزی مناسب است ؟

رنگها در دکوراسیون منزل و محل کار تاثیر بسزایی دارند و با توجه در انتخاب رنگهای مناسب جهت داخل و خارج ساختمان و در چیدمان منزل و محیطهای کاری میتوانیم در روحیه ساکنین ساختمان تاثیر بسیار عمیقی بگذاریم .

 

3 بهترین زمان رنگ‌ آمیزی برای بیرون ساختمان چه موقع است؟

 مناسب‌ ترین زمان رنگ‌ آمیزی فصول گرم، مانند تابستان و بهار است.

نقاشی ساختمان در اصفهاننقاشی ساختمان سپاهان شهر

rangintakانواع رنگ نقاشی ساختمانانواع رنگ های ساختمانیانواع نقاشی کردن ساختمانچگونه نقاشی کنیمرنگ نقاشی ساختمانرنگامیزی منزلرنگین تکرنگینتکنقاشی ساختماننقاشی ساختمان اصفهاننقاشی ساختمان در اصفهاننقاشی ساختمان دراصفهاننقاشی ساختمان سپاهان شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *