نقاشی ساختمان در اصفهان | نقاشی ساختمان اصفهان

نقاشی ساختمان در اصفهان رنگین تک

نقاشی ساختمان اصفهان rangintak


نقاشی ساختمان در اصفهان | نقاشی ساختمان اصفهان

 

عنواننقاشی ساختمان در اصفهان
نویسندهمریم نجف پور
دپارتماناوج شید
زمان مطالعه10 دقیقه
تعداد کلمات1099 کلمه

 

فهرست مطالب

 

مقدمه نقاشی ساختمان در اصفهان

ماسکه کردن

زیرسازی نقاشی ساختمان دراصفهان

گزینش و ساخت رنگ

تست  کردن رنگ نقاشی ساختمان دراصفهان

ترکیب رنگ

رنگ آمیزی

کاربرد غلطک

فهرست شکلها

شکل 1 نقاشی ساختمان در اصفهان

شکل 2 نقاشی ساختمان اصفهان

 

مقدمه نقاشی ساختمان در اصفهان

نقاشی ساختمان دراصفهان  یکی از قدم های  اساسی در آراسته کردن ساختمان  نوساز و یا نوسازی منزل های قدیمی رنگین تک است. پیشنهاد میشود در زمان رنگ کردن، ساختمان تخلیه شده و عاری نفوس باشد. از سویی دیگر باید قادر خواهیم بود که همه ی  پنجره ها ودرها را باز گشود. بدلیل اینکه  سرعت مرحله های خشک شدن رنگی نقاشی ساختمان اصفهان که به دیوار زده شده افزایش یابد. قبل از آغاز کارهای نقاشی ساختمان باید کارهایی را مرحله به مرحله انجام دهید. در ذیل به این مراحل میپردازیم که در هر قدم باید به تعدادی موارد مهم دقت داشته باشید.

گردآوری همه ی وسایل خانه یا پوشاندن آن ها

قبل از انجام به این کار نقاشی ساختمان اصفهان حتما همه ی وسایل های عملی و مهم خانه را گرد آوری کنید. سپس تمامی اتاق های منزل خود را خالی کنید میتوانید وسیله های خود را در کنجی از منزل خود بگذارید. برای نگهداری و جلوگیری از ریختن  رنگ روی آنها میتوانید روی وسایل خود را با پلاستیک بپوشانید. همانطور که  در شکل 1 نقاشی ساختمان در اصفهان ملاحظه میکنید

نقاشی ساختمان در اصفهان RANGINTAK

شکل 1 نقاشی ساختمان در اصفهان

ماسکه کردن

در این مرحله ماسکه کردن را انجام دهید که به معنی پرده پوشی قسمت هایی از منزل یا دیوار میباشد.

به فرض مثال حتما لازم است قسمت هایی مثل پیریز برق، تلفن ، شیشه ،درها و… را پرده پوشی کنید.

وسایل مورد نیاز برای این کار کاغذ باطل شده یا نوار چسب کاغذی  در نقاشی ساختمان دراصفهان میباشد.

اگر قصد دارید دیوار های منزل را با بیش از یک رنگ  در rangintak، رنگ آمیزی کنید  حتما دیوارهای گوناگون را با چسب نواری کاغذی پنهان کنید.

از برداشتن چسب ها روی دیوار قبل از خشک شدن کامل رنگ لزوما جلوگیری کنید. چون امکان کنده شدن رنگ از دیوار با برداشتن چسب وجود دارد سپس میتوانید چسب ها را بردارید. در صورت برداشته نشدن چسب ازروی دیوار میتوانید با زدن یک تینر روغنی روی چسب آن را از دیوار بردارید.

توجه داشته باشید برای کندن چسب از دیوار از تینر فوری اصلا استفاده نکنید.

    زیرسازی نقاشی ساختمان دراصفهان

زیرسازی از قدم های ضروری اقدامات نقاشی ساختمان است که باید همه ی سوراخ ها و شکاف دیوار بپوشاند.

 

سپس تمامی قسمت های  غیریکسان دیوار نقاشی ساختمان اصفهان را با سمباده صاف و یکنواخت کنید تا بستر مناسب برای رنگ کردن ساخاتمان رنگین تک ایجاد شود.

 

گزینش و ساخت رنگ

حتما توجه داشته باشید رنگ  معقولی را برای بخش های مختلف منزل خود مثل سقف،دیوارو..

مشخص کنید. بعد از گزینش رنگ ، رنگ مورد پسند خود را بسازید.

توجه داشته باشید که از رنگ پلاستیکی برای سقف منزل و از رنگ روغنی برای رنگ کردن دیوار نقاشی ساختمان دراصفهان استفاده کرد.اما نمیتوان از رنگ پلاستیکی برای سرویس بهداشتی و حمام استفاده کرد. تفاوت رنگ پلاستیکی و رنگ روغن در ماتی و براقی آنها میباشد.

سقف و دیوار های حمام و دستشویی احتیاج به شستن سالیانه دارند. به همین علت رنگ روغن این قسمت ها باید از رنگ پلاستیکی آن قسمت بیشتر باشد. نحوه ی انجام در شکل 2 نقاشی ساختمان اصفهان قابل مشاهده است.

نقاشی ساختمان اصفهان رنگین تک

شکل 2 نقاشی ساختمان اصفهان

تست  کردن رنگ نقاشی ساختمان دراصفهان

 

آنگونه که در نقاشی ساختمان اصفهان اشاره کردیم ساخت رنگ موردپسند یکی از گام های ضروری قبل از رنگ کردن ساختمان است. امکان دارد که رنگ های مورد پسند ما از ترکیب بیش از یک رنگ حاصل شوند. که با درصد های گوناگون در rangintak موجود هستند.جالب است بدانید که زمانی که رنگ هنوز خشک نشده از رنگ واقعی اش دو مرتبه روشن تر است.

پیشنهاد میشود از رنگ مورد پسند خود به شکل ترکیبی قبل از رنگ کردن در جایی امتحان کنید.

میتوانید برای تست کردن آن از قسمت کوچکی ازدیوار یا قوطی فلزی مانندی استفاده کنید. بعد از آن صبر کنید تا رنگ ها خشک شود. درصورتی که از آن رنگ ، رنگ موردپسند شما حاصل شد حال با خیال آسوده کارهای رنگ کردن را آغاز کنید.

در صورت مورد پسند واقع شدن رنگ بوجود آمده میتوانید از مقدار گسترده ای از آن را درست کنید.

ترکیب رنگ

برای تولید رنگ نقاشی ساختمان دراصفهان آن  فرمول را به کار ببرید که قبلا گفته شد. برای مطمعن شدن از همانند بودن رنگ تازه با رنگ قبلی، پیشنهاد میشود قطره ای از آن را در رنگ قبلی بچکانید.  درزمان همانند بودن رنگ کردن ساختمان را آغاز کنید. در حال حاضر رنگ های گوناگون در بیناب های گوناگون نقاشی ساختمان اصفهان بوجود می آیند. شما رایجا احتیاجی به درست کردن ترکیب رنگ مورد پسندتان ندارید .

 

تهیه و آماده سازی ابزار رنگ آمیزی

هنگامی که میخواهید رنگ کردن را آغاز کنید ابتدا تمامی وسایل های لازم را خریداری کنید.از وسایل های ضروری تر در رنگ کردن خانه میتوانیم به رنگ پاش اب، وردنه و قلم مو اشاره کرد.

 

    رنگ آمیزی

با انجام درست همه ی گام های  ذکر شده حالا قادرید رنگ کردن را آغاز کنید. اما قبل از آغاز حتما رنگ ها را صاف کنید. این عمل مسبب رنگی صاف و عاری از هرناخالصی میشود.

قلم مو

بارز ترین و قدیمی ترین ابزار نقاشی ساختمان اصفهان نقاشی قلم مو است. از پایه، برای رنگ کردن قسمت های گوناگون مانند  درب و پنجره‌ها و سطوح کم قطر از قلم مو استفاده می‌شود. قلم موها انواع مختلف زیادی دارد.  در گزینش قلم مو مواظب باشید که نقاشی ساختمان دراصفهان قلم موی مناسب در کارایی  رنگ کردن موثر میباشد. راهکارهای استفاده از قلم مو را یاد بگیرید و دست به کار شوید.

 

غلطک نقاشی ساختمان دراصفهان

راحتی استفاده از وردنه نقاشی ساختمان اصفهان موجب شده تا استفاده از قلم مو کاهش یابد اما استفاده از وردنه محدودیت‌هایی نیز دارد. برای رنگ کردن سطوح گسترده از وردنه استفاده کنید . برای رنگ آمیزی کناره ها و نقاط باریک میتوانید قلم مو بکار ببرید.

کاربرد غلطک

کار با وردنه در rangintak خیلی ساده است و باعث فزایش زمان اجرای رنگ بالا می‌شود.

همانند قلم مو، غلطک نیز تنوع بالایی دار.. جدا شدن پرزهای غلطک و چسبیدن آن ها به سطح کار می‌تواند کل پروژه نقاشی ساختمان اصفهان شما را خراب کند. پس برای اجرای باکیفیت رنگ از وردنه مناسب استفاده کنید.

استفاده از وردنه رنگین تک نیز تکنیک ها و عملکرد های ویژه ای دارد. که با فهمیدن آن ها کار رنگ کردن آسان تر و مورد پذیرش تر می‌شود.

نقاشی ساختمان دراصفهان

10نوع رنگ مناسب برای نقاشی ساختمانrangintakبهترین زیرسازی برای نقاشی ساختمان چگونه استرنگامیزی منزلرنگین تکقیمت نقاشی ساختماننقاشی ساختمان اصفهاننقاشی ساختمان در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *