نقاشی ساختمان در اصفهان | 8 ویژگی پیکو کالر


نقاشی ساختمان در اصفهان | نقاشی ساختمان شاهین شهر

عنواننقاشی ساختمان در اصفهان | 8 ویژگی پیکو کالر
نویسندهمحمد عارف عبدلی
نام دپارتماناوج شید
تعداد کلمات1029
زمان مطالعه10 دقیقه

 

فهرست مطالب

مقدمه ای کوتاه و مختصر راجع به پیکو کالر

شروع کار نقاشی ساختمان یا نقاشی بنا

شروع استفاده از یک سری چیز های مهم

استفاده از آغازگر | نقاشی ساختمان در اصفهان:

استفاده از بتونه:

استفاده از رنگ:

فرایند نقاشی در خارج از خانه:

مراحل بعدی نقاشی ساختمان | نقاشی ساختمان در اصفهان

نکات دیگر که باید آن ها را بدانید

کاری که ما می کنیم و خواهیم کرد | نقاشی ساختمان در اصفهان

 

فهرست تصاویر

شکل 1 نقاشی ساختمان در اصفهان

شکل 2 نقاشی ساختمان شاهین شهر

 

مقدمه ای کوتاه و مختصر راجع به پیکو کالر

آیا تا به حال اسم پیکو کالر به گوشتان خورده است؟ می دانم که این اسم برای شما ممکن است بسیار جالب باشد. چون برای من هم جالب نقاشی ساختمان شاهین شهر و جذاب است. هرکس که این اسم به گوش او بخورد حتما rangintak برایش جذاب می شود که بداند چیست. حتی بعد از سرچ کردن در سایت های مختلف دیدم که بعضی ها نظر مثبت داشتند.

البته بعضی ها هم بودند که نظرشان آنقدر ها مثبت نبود و از پیکو کالر خوششان نیامده بود. بعضی ها می گفتند خوب است که حلال آن آب است و راحت پاک می شود. بعضی ها هم گفتند ظاهر نقاشی ساختمان در اصفهان و جلوه زیبایی ندارد. دوباره بعضی ها گفتند که چون بو نمی دهد طبق شکل 1 نقاشی ساختمان در اصفهان رنگ خوبی است. کل نظرات را که روی هم حساب رنگین تک کرد دیدم 50 50 است.

نقاشی ساختمان در اصفهان | رنگین تک

شکل 1 نقاشی ساختمان در اصفهان

شروع کار نقاشی ساختمان یا نقاشی بنا

در مراحل نقاشی بنا:

نقاشی یک فرآیند پنج مرحله ای برای خانه جدید (یا همان خانه رنگ شده) است. ابتدا نقاشان دیوارها و سقف ساختمان را تمیز می کنند. سپس کارهای زیر را باید انجام بدهید:

آغازگر نقاشی ساختمان شاهین شهر را بزنید.

بتونه دیواری بزنید.

بتونه دیواری بزنید – لایه دوم.

رنگ انتخاب شده را بزنید.

پوشش رنگ انتخاب شده را اعمال کنید.

 

شروع استفاده از یک سری چیز های مهم

استفاده از آغازگر | نقاشی ساختمان در اصفهان:

این اولین قدم در فرآیند نقاشی است.

استفاده از بتونه:

این فرآیند سطح صافی را برای دیوار ها اعمال می کند. برای شناسایی و آزمایش صافی می توانید از نور و لوله ای در زیر آن نور استفاده کنید. صاف بودن دیوار نقاشی ساختمان شاهین شهر را خواهید فهمید. اگر گچ کاری به درستی انجام نشده باشد. در نهایت مقدار بیشتری را برای بتونه دیواری خرج خواهید کرد.

استفاده از رنگ:

پس از استفاده از بتونه، شروع  رنگ زدن شروع می شود. به محض پایان رنگ کاری نقاشی، مردم سوییچ برق ها را تعمیر می کنند. نجاران می توانند کمد لباس و rangintak چوب آشپزخانه را کار کنند. هنگامی که تمام کارهای داخلی را به پایان رسانید، می توانید به قسمت دوم بپردازید.

فرایند نقاشی در خارج از خانه:

نقاشی یک فرآیند سه مرحله ای برای خانه جدید است. ابتدا نقاشان دیوارهای ساختمان نقاشی ساختمان در اصفهان را تمیز می کنند. سپس آغاز گر را می زنند و سپس رنگ که انتخاب شده توسط خودشان را می زنند. سپس پوشش رنگ که انتخاب شده را می زنند.

مراحل بعدی نقاشی ساختمان | نقاشی ساختمان در اصفهان

در صورت نیاز به پوشش داخلی و خارجی، با مشتری در مورد محل نقاشی صحبت کنید. قیمت برخی از رنگهای خارجی ممکن است بیشتر از رنگهای داخلی باشد. از چند لایه آستر و رنگین تک رنگ مشتری برای کار لازم بپرسید. پس از مشخص شدن متراژ مربع و اینکه چند لایه برای پایان کار لازم است، مقدار رنگ مورد نیاز را محاسبه کنید. با توجه به شکل 2 نقاشی ساختمان شاهین شهر این کار باید انجام شود. یک گالن رنگ یا آستر باید حدود 400 فوت مربع را پوشش دهد.

نقاشی ساختمان در اصفهان | رنگین تک

شکل 2 نقاشی ساختمان شاهین شهر

نکات دیگر که باید آن ها را بدانید

رنگ دیوارهای خارجی یا داخلی را در نظر بگیرید. رنگ آمیزی یک دیوار تیره به سایه نقاشی ساختمان شاهین شهر روشن تر به لایه های اضافی رنگ. یا آغازگر احتیاج دارد و به قیمت تخمینی اضافه می شود. تعداد ابزارهای مورد نیاز برای کار، مانند برس، تابه رنگ و نوار نقاش را تعیین کنید. از افزودن هزینه نردبان و چهارپایه هایی که در کارهای نقاشی متعدد استفاده می شود خودداری کنید. شکل تقریبی زمان لازم برای خاموش کردن نوارهای نوار نقاش مانند اطراف پریزهای برق یا پنجره ها را بگیرید. در مورد هرگونه کار اضافی علاوه بر نقاشی از جمله حذف سطل زباله یا تجهیزات برای دسترسی به دیوارها. تراشیدن رنگ قدیمی یا تمیز کردن دیوارها قبل از نقاشی، با مشتری صحبت کنید.

مشتری ها ممکن است این نوع کارها را از قبل انجام دهند. یا انتظار داشته باشند که شما این کار را انجام دهید. با مشتری درمورد اینکه آیا آنها می خواهند این کار به صورت یکجا برآورد شود یا نرخ ساعتی، صحبت کنید. اگر ترس از شغل طولانی تر از زمان پیش بینی شده داشته باشد. باعث افزایش مبلغ پرداختی می شود، ممکن است مشتریان مبلغ یکجا را ترجیح دهند. برای مشتری خود تخمین بزنید و به او اجازه دهید تا ببیند همه پول کجا می رود. یک پیشنهاد جزئی به مشتری می گوید که هزینه رنگ، ابزار و نیروی کار چقدر است. مشتریانی که پیشنهادات غیرمشخص نقاشی ساختمان در اصفهان دریافت می کنند. ممکن است هزینه واقعی خدمات را زیر سوال ببرند. آنها را به سمت تخمین شفاف تر متمایل کنند.

کاری که ما می کنیم و خواهیم کرد | نقاشی ساختمان در اصفهان

ما در همکاری با مشتری کار می کنیم تا اطمینان حاصل شود که این کار از استانداردهای کیفیت مورد نیاز. در مقیاس rangintak زمانی مشخص شده برخوردار است. هر گونه اختلال در فعالیت های روزمره رنگین تک مشتری را به حداقل می رساند. هر پروژه نقاشی تجاری به طور جداگانه توسط یک مدیر قراردادی محلی و صالح ارزیابی و مدیریت می شود. قراردادها همچنین عملکرد را مدیریت می کنند. بازخورد مشتری به بهبود مستمر در همه جنبه های نقاشی ساختمان شاهین شهر ارائه خدمات ما. از کیفیت، ایمنی، محیط زیست و راه اندازی سایت کمک می کند.

نقاشی ساختمان در اصفهاننقاشی ساختمان شاهین شهر

rangintakانواع رنگ نقاشی ساختمانرنگ نقاشی ساختمانرنگامیزی منزلرنگین تکقیمت نقاشی ساختماننقاشی ساختمان در اصفهاننقاشی ساختمان شاهین شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *