نقاشی ساختمان اصفهان | بهترین ترکیب های رنگ برای نقاشی ساختمان


نقاشی ساختمان اصفهان | نقاشی ساختمان خمینی شهر

عنوانبهترین ترکیب های رنگ برای نقاشی ساختمان
نام نویسندهآیدین استوار
نام دپارتماناوج شید
تعداد کلمات1285
مدت زمان تقریبی برای مطالعه13 دقیقه

فهرست

انواع رنگ ساختمانی بلکا

انواع رنگ روغنی ساختمان

رنگ اکریلیک

انواع رنگ ساختمانی مولتی کالر

برای انتخاب بهترین رنگ برای نقاشی ساختمان به چه مواردی باید دقت کنیم؟

نکات مهم در انتخاب بهترین رنگ برای نقاشی ساختمان:

انتخاب رنگ براساس کارایی و ساختار آن

انتخاب ترکیب رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان براساس کارایی هر قسمت از ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

انتخاب بهترین جنس رنگ

فهرست شکل

شکل 1نقاشی ساختمان اصفهان

شکل 2نقاشی ساختمان خمینی شهر

 

 

گزینش رنگ ساختمان از اصلی ترین مراحل نقاشی ساختمان است. گزینش مرغوب ترین مارک رنگ روغن برای نقاش ساختمان کاری سخت است.ولی رنگین تک بهترین

نقاشی ساختمان اصفهان  این کار را به آسانی برای شما انجام می دهد.

در این مطلب به مواردی مانند انواع رنگ ساختمانی اشاره می کنیم. و به سوال پر تکرار شما که چه مدل رنگی برای دیوار برازنده است؟ جواب دهیم. در این مقاله به صورت دقیق درباره رنگ ویژه نقاشی روی دیوار اشاره می کنیم. و شما را در گزینش رنگ ساختمان کمک می‌کنیم.

انواع رنگ ساختمانی بلکا

رنگ ساختمانی بلکا(شکل 1نقاشی ساختمان اصفهان) گونه خاصی از رنگ ساختمانی است که امروزه بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. اگر خواهان انواع رنگ های ساختمانی نو هستید، انواع رنگ ساختمانی بلکا را از دست ندهید. رنگ بلکا بر روی گچ، چوب، فلز، رنگ روغن، سیمان، شیشه قابل استفاده است. علاوه بر این رنگ بلکا دارای طرح و رنگ های گوناگون دارد. که می‌تواند برای فضاهای داخلی جالب باشد.و در نقاشی ساختمان خمینی شهر هم نقش جالبی را ایفا کرده است.

بلکا ابریشمی و بلکا سلولزی از اصلی ترین انواع رنگ ساختمانی بلکا هستند.

نقاشی ساختمان اصفهان | نقاشی ساختمان خمینی شهر

شکل 1نقاشی ساختمان اصفهان

انواع رنگ روغنی ساختمان

انواع رنگ روغنی ساختمان، یکی از رایج ترین رنگ ساختمانی است. رنگ‌ روغنی به سه دسته رنگ روغنی براق، رنگ روغنی نیمه مات و رنگ روغنی مات تقسیم می گردد.

  • رنگ روغنی براق
  • رنگ روغنی نیمه مات
  • رنگ روغنی مات

رنگ اکریلیک

از رنگ اکریلیک در نقاشی ساختمان اصولا برای نقش و نگار انداختن روی دیوار بهره می گیرند. رنگ اکریلیک، تنوع رنگ زیادی دارد و از طرفی جز رنگ‌های انعطاف‌پذیر است. پایه اصلی رنگ اکریلیک، آب است. در نقاشی ساختمان  اصفهان نیز به آن اهتمام  ویژه ای توسط rangintak  داده شده است.

انواع رنگ ساختمانی مولتی کالر

رنگ ساختمانی مولتی کالر(شکل 2نقاشی ساختمان خمینی شهر) یکی از رنگ هاییست که نسبت به رنگ روغن و پلاستیک جدیدتر است، طرفداران خاص خود را دارد.

نقاشی ساختمان اصفهان | نقاشی ساختمان خمینی شهر

شکل 2نقاشی ساختمان خمینی شهر

برای انتخاب بهترین رنگ برای نقاشی ساختمان به چه مواردی باید دقت کنیم؟

زمانی که اسکلت ساختمان را بنا نموده و دکوراسیون داخل آن را چیدید، نوبت به نقاشی آن می رسد. سالیان درازی است که مردم برای پوشاندن دیوارهای خانه و محل کار خود به دنبال رنگ آمیزی ساختمان هستند. تا جایی که اخیرا انواع کاغذ دیوار، نمای سنگی دیوار و… نیز جزو پوشش دیوار ها گشته اند، با این حال انواع رنگ ساختمانی در بازار وجود دارد که قدرت انتخاب را برای مردم بیشتر کرده است و البته هنوز هم درصد زیادی از مشتریان، علاقمند به نقاشی ساختمان هستند.

رنگ  ها، حاملین و ناقلین انرژی های مختلفی هستند که به شدت می توانند از نظر روانی بر روی شما تاثیر بگذارند. شاید تا به حال این اتفاق برای شما رخ داده باشد که با روحیه کسل وارد یک ساختمان شده اید و رنگ آمیزی ساختمان به حدی شما را متاثر کرده است که انرژی گرفته و شاداب شده اید. این حالت تحت تاثیر نوع رنگ هایی است که در داخل ساختمان به کار رفته است. با توجه به اهمیت انتخاب بهترین رنگ برای نقاشی ساختمان در این مقاله نکاتی را برای شما بیان خواهیم کرد که توجه به آن ها برای انتخاب انواع رنگ ساختمانی اهمیت دارد.و در نقاشی ساختمان خمینی شهر نیز به آن توجه شده است.

نکات مهم در انتخاب بهترین رنگ برای نقاشی ساختمان:

اگر قصد دارید نقاشی ساختمان را به تازگی انجام دهید و یا این که می خواهید رنگ بندی دیوارهای ساختمان خود را تغییر دهید، حتما نکات زیر را با دقت مطالعه نمایید:(هر چند اگر آن را به رنگین تک بسپارید تمامی اصول را برای نقاشی ساختمان اصفهان، انجام می دهد.

  • انعکاس نور در نقاشی ساختمان
  • انتخاب رنگ براساس کارایی و ساختار آن
  • انتخاب رنگ به کمک کاتالوگها
  • انتخاب ترکیب رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان
  • نقاشی ساختمان براساس کارایی هر قسمت از ساختمان
  • انتخاب بهترین جنس رنگ

انتخاب رنگ براساس کارایی و ساختار آن

نکته ای که در نقاشی ساختمان باید در نظر داشت این است که هر رنگی، براساس ترکیباتی که دارد، باید برای قسمت های خاص و در مراحل مختلف به کار رود. برای مثال در میان انواع رنگ ساختمانی نوعی رنگ به نام آستر وجود دارد. این رنگ در چند مورد کاربرد دارد. در دیوارهایی که سیمانی و یا از بتن بوده و قرار است رنگ کاری شوند، در دیوارهایی که قرار است بر روی آن ها کاغذ دیواری قرار گیرد و یا حتی اگر قرار است نقاشی ساختمان را عوض کرده به گونه ای که رنگی کاملا متضاد با رنگ قبلی را کار ببرید، باید ا رنگ آستر استفاده کنید.

یا مورد بعدی این که قابلیت شست و شوی رنگ ها در نقاشی ساختمان اهمیت زیادی دارد. در آشپزخانه ها حتما باید از رنگ روغن استفاده شود که بتوان راحت آن ها را شست چون آشپزخانه محیطی است که به شدت در معرض چربی و مواد غذایی قرار دارد.

انتخاب ترکیب رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان

فراموش نکنید که هر ترکیب رنگی، ایده آل نخواهد بود.این اصل در نقاشی ساختمان خمینی شهر هم توسط rangintak رعایت شده است. برای مثال به کار بردن رنگ های قرمز و آبی در کنار هم برای محیط خانه و یا محل کار، یک ترکیبی بسیار تند خواهد بود که در نگاه اول، زننده به نظر می رسد. از طریفی چنین ترکیب رنگی از نظر روانی دارای تاثیرات منفی خواهد بود به گونه ای که تنها در عرض چند دقیقه بودن در این فضا، شما را خسته و کسل خواهد کرد. توجه داشته باشید که اولا رنگ های انتخابی برای نقاشی ساختمان باید با هم و با سایر رنگ های به کار رفته در دکوراسیون منزل، هارمونی داشته باشند. دوما هر چه ترکیب رنگی انتخاب شده برای رنگ آمیزی ساختمان، ملایم تر باشد، جذابیت بیشتری داشته و آرامش فراوانی با خود به همراه خواهد داشت.برای اطلاع بیشتر درباره نقاشی ساختمان اصفهان می توانید از رنگین تک کمک بگیرید.

نقاشی ساختمان براساس کارایی هر قسمت از ساختمان

فرض کنیم شما قرار است خانه خود را رنگ آمیزی کنید. مسلما رنگ های به کار رفته در قسمت پذیرایی، آشپزخانه و اتاق های خواب باید با هم تفاوت داشته باشند. این تفاوت رنگ ها هم باعث می شود که نقاشی ساختمان زیبا و جذاب به نظر برسد و هم تاثیرات روانی مثبت را به همراه دارد. اتاق خواب کودک باید رنگ های ملایم و در عین حال جذابی داشته باشد تا هم در زمان استراحت بتواند سطح انرژی بدن را تعدیل کند و هم این که برای مطالعه، یک محیط شاداب را ایجاد نماید تا فرزند شما در این فضا، کسل نشود.

قیمت رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب رنگ ساختمانی برای نقاشی ساختمان است. اگر تجربه‌ای در زمینه هرید رنگ ساختمان ندارید،مخصوصا در نقاشی ساختمان خمینی شهر می توانید از کارشناسان مجرب rangintak  سوال کنید.

انتخاب بهترین جنس رنگ

متاسفانه تمام انواع رنگ ساختمانی که برای نقاشی ساختمان به تولید می شوند، از کیفیت کافی برخوردار نبوده و در مدت کوتاهی، پوسته پوسته می‌شوند. لذا قبل از خرید، حتما به سراغ بهترین برندهای فعال در این صنعت بروید.

نقاشی ساختمان اصفهاننقاشی ساختمان خمینی شهر

10نوع رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان5 نکته ی مهم در رنگامیزی منزل6 مدل نقاشی ساختمان6نکته در مورد نقاشی ساختمانrangintakانواع رنگ نقاشی ساختمانانواع رنگ های ساختمانیانواع نقاشی کردن ساختمانبهترین زیرسازی برای نقاشی ساختمان چگونه استرنگ نقاشی ساختمانرنگامیزی منزلرنگین تکنقاشی ساختمان اصفهاننقاشی ساختمان بهارستاننقاشی ساختمان خمینی شهرنقاشی ساختمان فلاورجاننکات مهم در نقاشی ساختمان در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *