نقاشی ساختمان اصفهان | ده نوع رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان اصفهان | رنگین تک

نقاشی ساختمان خمینی شهر | rangintak


نقاشی ساختمان اصفهان | نقاشی ساختمان خمینی شهر

عنوانده نوع رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان
نویسندهمحمد عارف عبدلی
دپارتماناوج شید
زمان مطالعه9 دقیقه
تعداد کلمات936

 

فهرست مطالب

مقدمه:

ده نوع رنگ مورد استفاده در نقاشی ساختمان | نقاشی ساختمان اصفهان:

1- رنگ پلاستیک:

2- رنگ روغنی:

الف) رنگ روغنی براق:

ب) رنگ روغنی نیمه مات:

ج) رنگ روغنی مات:

3- رنگ اکریلیک:

4- رنگ بلکا | نقاشی ساختمان اصفهان:

5- رنگ پتینه:

6- رنگ مولتی کالر:

7- رنگ نانو:

8- رنگ کنیتکس:

9- رنگ ضد حریق:

10- رنگ جلا و ورنی | نقاشی ساختمان اصفهان:

 

فهرست تصاویر

شکل 1 نقاشی ساختمان اصفهان

شکل 2 نقاشی ساختمان خمینی شهر

 

مقدمه:

color ها در زندگی روزمره ی ما تاثیر به سزایی دارد. اگر شما میخواهید یک خانه ی زیبا و در خور خود ایجاد کنید، نیاز دارید که با color ها و روانشانسی color ها آشنایی داشته باشید. در ادامه ی این مقاله در خصوص color ها و تاثیر آنها در زیبایی صحبت خواهیم کرد. امیدواریم که یک خونه ی خوشگل با مطالعه ی این مقاله ایجاد کنید.

 

ده نوع رنگ مورد استفاده در نقاشی ساختمان | نقاشی ساختمان اصفهان:

 

1- رنگ پلاستیک:

یکی از color های مورد استفاده در نقاشی بنا که از گذشته color کاربردی ای بوده، رنگ پلاستیک است. Color زدن به دیوار بنا با color پلاستیک آسان است و خشکیدن آن رنگین تک سریع تر صورت میگیرد. color پلاستیک در آب به آسانی حل می‌شود و به حلال‌های نفتی نیازی نقاشی ساختمان اصفهان نمی باشد. برای سفارش نقاشی ساختمان خمینی شهر با ما یعنی rangintak تماس بگیرید.

 

2- رنگ روغنی:

Color های روغنی یکی دیگر از color های مورد استفاده در نقاشی بناست که کاربرد نسبتا زیادی دارد. این color به زیرسازی احتیاجی ندارد. این color معمولی است و به طور کلی در سه لایه با ترکیب متفاوت و مختلف استفاده می شود. به ترتیب به عنوان الاستیک ، زیرپوش و پوشش پایان نامیده می شوند. این رنگ ارزان و به راحتی قابل استفاده است و دارای تیرگی و براقیت کم است.

 

color های روغنی 3 مدل متفاوت دارند: رنگ روغنی براق، رنگ روغنی نیمه مات و رنگ روغنی مات.

الف) رنگ روغنی براق:

color روغنی براق پوشش شکیلی دارد و برای دیوارها، وسایل آهنی و غیره نیز کاربردی می باشد. این color دوام زیادی دارد. در بسیاری از بناها color روغنی براق برای محل هایی مثل پذیرایی مورد استفاده است. همچنین این color تماما قابل شستشوست.

ب) رنگ روغنی نیمه مات:

در نگاه اول ممکن است مابین color مات و نیمه مات مغایرت خاصی مشاهده نشود. تفاوت مابین این دو color در انعکاس نور است. Color روغنی نیمه مات نور را منعکس می نماید. همچنین این color قابل شستشو نیست.

ج) رنگ روغنی مات:

این color برخلاف rangintak نیمه مات نور نقاشی ساختمان اصفهان را بازتاب می دهد. همچنین این color نیز نقاشی ساختمان خمینی شهر قابل شستشو رنگین تک نمی باشد. با توجه به شکل 1 نقاشی ساختمان اصفهان

نقاشی ساختمان اصفهان | رنگین تک

شکل 1 نقاشی ساختمان اصفهان

 

3- رنگ اکریلیک:

از color اکریلیک در نقاشی بنا در بیشتر مواقع برای ایجاد نقش و نگار بر دیوار مورد استفاده می باشد. گوناگونی color اکریلیک خیلی زیاد و بر هر رویه ای قابل اجراست. این color نیز مانند color روغنی به 3 مدل مات، نیمه مات و براق تقسیم می شود.

 

4- رنگ بلکا | نقاشی ساختمان اصفهان:

این color از مدل های color سلولزی و به صرفه می باشد. از این مدل color برای دیوارهای داخلی بنا استفاده می‌شود. به خاطر بافت سلولزی این color در محل های باز نمی توان آن را مورد استفاده قرار داد.

 

5- رنگ پتینه:

با اینکه این هنر را ایتالیایی می شناسند ولی ایرانیان در این هنر سبک بی همتایی ایجاد کرده اند. این اثر بیشتر در محل های همگانی اجرا می شود. این اثر به 2 صورت classic و modern قابل اجراست.

 

6- رنگ مولتی کالر:

Color مولتی کالر درهم آمیخته ای است از چند color متمایز با طرح های ناهمگون که نمایی برجسته را داراست. این مدل color به حلالی نیاز ندارد و دارای خصوصیت چسبندگی می باشد. این color طبق سلیقه قابل اجرا بر هر رویه ای است.

 

7- رنگ نانو:

هر مدل از color های بنایی یک سری نقاط ضعف همچون آسیب دیدن از حرارت را دارند. با وارد شدن فن آوری نانو به color های بنایی باعث ایجاد تحول اساسی مابین color های بنایی شد. این color با استفاده از مشخصه های ذرات تقریبا آن نقاط ضعف ها را برطرف کرده است.

 

8- رنگ کنیتکس:

color کنیتکس که نام دیگر آن color چرم نماست باعث قرار گرفتن برجستگی ای بر هر رویه ای می‌شود. مطابق شکل 2 نقاشی ساختمان خمینی شهر پایندگی این color در هر آب و هوایی بسیار زیاد است. این مدل color  متشکل از مواد رنگی، پنبه سوز، رزین و پرلیت است. البته این color به 3 مدل اکرولیک، روغنی و پلاستیک تجزیه میشود و هر کدام کاربرد خود را دارد.

نقاشی ساختمان اصفهان | رنگین تک

شکل 2 نقاشی ساختمان خمینی شهر

 

9- رنگ ضد حریق:

color ضدحریق که اسم دیگر آن color نسوز است تونایی اشتعال ندارد. در موقعیتی که آتش به این color اصابت کند، حجیم شده و کف می‌کند. در این هنگام لایه ای محافظ برای محافظت از لایه زیر color ایجاد می شود. پایه این مدل color ها به طور کل آب و عاری از هرگونه حلال و با ساختاری منعطف می‌باشند.

 

10- رنگ جلا و ورنی | نقاشی ساختمان اصفهان:

ایجاد color های جلا در درجات نقاشی ساختمان اصفهان متفاوتی بوده است. این مدل color ها شفافیتی متمایز را دارا هستند و برای مرحله آخر rangintak دیوار بنا مناسب نمی باشند. همچنین این color برای ایجاد رنگین تک پایندگی بیشتر نقاشی ساختمان خمینی شهر حتما بایستی ورنی بشود.

قابلیت مخلوط شدن دو یا چند ماده بدو انجام واکنش یا تفکیک شدن را……..می گویند؟

سازگاری

یک نوع خمیر خشک که در بتونه سنگی کابرد دارد را نام ببرید؟

هارد نر

یکی از روغن هایی که در نقاشی ساختمان جهت روغن کاری سطوح گچی و چوبی و همچین ساختن بتونه کاربرد دارد؟

روغن الیف

نقاشی ساختمان اصفهاننقاشی ساختمان خمینی شهرنقاشی ساختمان در اصفهاننقاشی ساختمان دراصفهان

10نوع رنگ مناسب برای نقاشی ساختمانانواع رنگ نقاشی ساختمانانواع رنگ های ساختمانیانواع نقاشی کردن ساختمانرنگ نقاشی ساختمانرنگامیزی منزلرنگین تکنقاشی ساختمان اصفهاننقاشی ساختمان خمینی شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *