نقاشی ساختمان اصفهان |‌ نقاشی ساختمان در فولادشهر | رنگینتک | rangintak

نقاشی ساختمان اصفهان رنگینتک

نقاشی ساختمان اصفهان rangintak


عنوان۱۲ نوع رنگ و راه های نقاشی ساختمان
نویسندهامیرمحمد لطفی
دپارتماناوج شید
مدت زمان مطالعه۱۰ دقیقه
تعداد کلمات۱۲۳۵

 

۱۲نوع رنگ و راه های نقاشی ساختمان | نقاشی ساختمان در فولادشهر | نقاشی ساختمان اصفهان

رنگ پلاستیک | نقاشی ساختمان اصفهان

رنگ روغنی |rangintak|

رنگ آکریلیک

رنگ‌های رسی و گچی

پوشش سلولزی بلکا

رنگ پتینه

رنگ مولتی کالر | نقاشی ساختمان در فولادشهر

راه های نقاشی  ساختمان

سوراخ های روی دیوار را ترمیم کنید.

رنگهای پوسته پوسته شده را از ترمیم کنید.

سنباده زنی سطح را از یاد نبرید

شستن دیوارها واجب است |

سطح رنگ نخستین را با یک تهرنگ تکمیل کنید.

فراگیری روش رنگ آمیزی حوالی لبه ها

سعی کنید از بالا به پایین رنگ کنید.

نکات نقاشی سقف

شکل 1نقاشی ساختمان اصفهان

شکل 2نقاشی ساختمان اصفهان

 

رنگ پلاستیک | نقاشی ساختمان اصفهان

۱۲نوع رنگ و راه های نقاشی ساختمان | نقاشی ساختمان در فولادشهر | نقاشی ساختمان اصفهان

کارکردن  با رنگ پلاستیک اسان و ساده بوده و خیلی زود خشک می‌شود، از این نوع رنگ برای رنگ زدن سقف مکان استفاده میکنند.

با توجه به این موضوع سقف مکان کمتر دچار تیرگی و کثیفی شده و احتیاج به رنگ قابل شستن ندارد، بهترین رنگ برای رنگ سقف، رنگ پلاستیک است.

رنگ روغنی |rangintak|

رنگ روغنی مورد استفاده در نقاشی ساختمان در فولادشهر از رنگ‌هایی است که خواستاران  بسیاری دارد. رنگ‌های روغنی به سه گروه براق، نیمه تیره و تیره تقسیم بندی میشود. رنگ‌های روغنی براق جنس و قدمت بسیار خوبی داشته و معمولا برای مکان هایی مثل دیوارهای خانه، تجهیزات آهنی مثل قاب پنجره و یا نرده استفاده می‌شوند. رنگ‌های روغنی بوی خیلی زیادی داشته و خشک شدنش زمان می برد. اما شستشو آن‌ها بسیار اسان است.

خوب است در نقاشی خانه از رنگ براق برای نقاشی فضاهای وسیع استفاده نشود.

رنگ آکریلیک

اصلی ترین  خصوصیت رنگ اکریلیک در نقاشی ساختمان  اصفهان این است که بنای اولیه آن بر آب بوده و بوی زیاد ندارد. این رنگ بسیار قابل مانور بوده و می‌توان آن را بر روی هر پوششی استفاده کرد. نحوه رنگ ساختمان با رنگ اکرلیک اسان تر است و می شود برای رنگ خانه  خصوصا دیوارهای اتاق خواب و حال از آن بهره برد . رنگ اکرلیک به سه گروه براق، نیمه کدر و کدر گروه بندی میشود.

رنگ‌های رسی و گچی

به گفته نقاشی ساختمان در فولادشهر این رنگ‌ها اخیرا در بازار امدند و خیلی طرفدار داند.  رنگ‌های رسی و گچی، مواد غیر طبیعی زیادی ندارند و در اخر بوی کمی دارند. رنگ‌های رسی و گچی هیچگونه بنای روغنی یا آکرلیک ندارند و با محیط زیست دوست هستند. ارزش رنگ ساختمان  با این رنگ‌ها بیشتر از رنگ‌های اکرلیک و پلاستیکی است.

رنگ‌های رسی و گچی به حالت کدر بوده و رنگ آن‌ها بیشتر پیش زمینه خاکی رنگ دارد و برای مکان های کوچک مانند اتاق خواب مناسبند. شکل 1نقاشی ساختمان اصفهان

نقاشی ساختمان اصفهان رنگینتک

شکل 1نقاشی ساختمان اصفهان

پوشش سلولزی بلکا

به نقل رنگینتک (نقاشی ساختمان  اصفهان )بلکا، یک سطح سلولزی بسیار ارزون است که به اشتباه به آن برچسب رنگ می‌دهند. این رنگ از مواد ابتدایی واقعا طبیعی تولید شده، برای همین می‌توان از آن در مکتن های بهداشتی مانند بیمارستان‌ها هم بهره برد. نقش بلکا بسیار ساده است و فقط در مکتن های بسته امکان استفاده دارد، در مکان های باز با تابیدن نور خورشید و تغییر آب و هوا این رنگ آسیب خواهد دید.

رنگ پتینه

اگر دنبال یک کار هنری در گوشه ای از خانه هستید، میشود از رنگ‌های پتینه بهره ببرید. پتینه کاری یک هنر اصالت دار ایتالیایی بوده که هنرمندان ایرانی با سلیقه  و هنرشان در آن نوع هنری ویژه خود را خلق کردند. هنر پتینه‌کاری با توجه به نوع چینش منزل شما به دو شکل قدیمی و جدید انجام می‌شود.

 

رنگ مولتی کالر | نقاشی ساختمان در فولادشهر

تنوع رنگ ساختمانی مولتی کالر در نقاشی ساختمان  اصفهان  بسیار زیاد است. قابل شستن و ضد استاتیک بوده. این رنگ خیلی زود خشک می‌شود و هیچ حل کننده یا ترکیب نفتی ندارد برای همین  بوی بدی ندارد و میشود بدون مکث پس از رنگ کردن از مکان استفاده کنید.

راه های نقاشی  ساختمان

 

آماده ­سازی دیوارها – rangintak

برای اطمینان یافتن از سطح درست رنگ و دریافت عالی ترین نتیجه به محیا ساختن دیوارهایی که باید رنگ شوند، احتیاج دارید. به ویژه اگر شما یک لایه نهایی براق را در نظر دارید.

سوراخ های روی دیوار را ترمیم کنید.

اگر سوراخ ، ترک یا شکافی که روی دیوار شما هست ، از بتونه و یک لیسه یا کاردک استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که یک  لایه کاملا صاف دارید. صبرکنید تا بتونه خشک شود و سپس به استپ بعد بروید.

رنگ­های پوسته پوسته شده را از ترمیم کنید.

در مقاله نقاشی ساختمان  اصفهان  اگر هر رنگ پوسته پوسته شده یا شکاف خورده ای هست باید آن را به هر راهی که میدانید ترمیم کنید. بعد شما بهترین لایه را برای رنگ در دست دارید. مشکلی نیست  . اگر سطح سطح بدون اشکال نیست، سنباده زنی بعدی لایه را کاملا سیقلی خواهد کرد.  شکل 2نقاشی ساختمان اصفهان

نقاشی ساختمان اصفهان رنگینتک

سنباده­ زنی سطح را از یاد نبرید

شاید احتیاج باشد که سطح صاف به آرامی ساییده شوند. این سطح برای افزایش چسبندگی رنگ جدید به دیوار با سنباده­های خیلی ریز ساییده می­شوند. قبل از شروع رنگ ، با غبار روبی دیوار یا با جارو کشیدن ، مطمئن شوید که همه سنباده مانده را استفاده کردید.   مراحل بعدی مقاله نقاشی ساختمان  در فولادشهر را در ادامه بخوانید .

شستن دیوارها واجب است | رنگینتک

احتیاج است که دیوارها را با یک مایع تمیز کننده  ساده و آب ولرم  برای نابودی هر نوع کثیفی لایه و روغن که میتواند وارد سطح تازه رنگ شده و نتیجه همه کار شما را از نابود کند ، تمیزکنید. مطمئن شوید که باقی صابون روی دیوار به صورت کامل تمیز شود و توجه کنید که دیوارها ابتدا نقاشی کامل خشک شوند.

·  یک سطح رنگ نخست باید مشخص شود.

برای رسیدن به خوبترین نتیجه و چسبندگی متناسب و قوام رنگ، زدن یک رنگ ابتدایی بهترین روش بوده. اگر شما بتنونه کردید ، استفاده از لایه رنگ نخستین فکر خوبیست ، چذا که امکان دارد به اسم  یک لایه ابتدایی متفاوت رنگ اصلی  عکس العمل مختلفی نسبت به بتونه انجام دهد. یک بار رنگ بزنید و برای دست بعدی منتظر بمانید دیوارها قشنگ خشک‌شوند.

نقاشی ساختمان  در فولادشهر یکی از بهترین مراکز انجام خدمات رنگ میباشد .

سطح رنگ نخستین را با یک ته­رنگ تکمیل کنید.

همیشه نیاز نیست، اما اگر شما سطح رنگ اولیه را هم با رنگ اخری می­زنید، این می­تواند وظیفه پوشش را افزایش دهد و امکان دارد تعداد سطح ­های پوششی که شما در مدت زمان به ان احتیاج دارید را کم دهد. این یک ریزه کاری برای نقاشان ماهر است.

فراگیری روش رنگ آمیزی حوالی لبه ­ها

بنا به مقاله (‌نقاشی ساختمان در فولادشهر) باید با رنگ ­آمیزی کناره ها و لبه­ های دیوارتان اغاز کنید. این اصولا کاری است برای وقتی که شما کناره ها و گوشه­ های دیوارها را وقتی غلتک با سایز خوب نیست رنگ میکنید. شما می­خواهید از یک قلم­موی ۲ تا ۳ م.م برای رنگ یک نوار ۷ یا ۸ س.م در حدود دیوار و سقف بهره ببرید. زمانیکه گوشه ها را رنگ میکنید، قلم ­مو را از بخش نازک تر بگیرید، چنانچه این کار کمی سخت تر است اما دلیل می­شود که خطهای مشخص کننده محدوده با دقت تر شکل گیرند.

سعی کنید از بالا به پایین رنگ کنید.

زمانی که رنگ میکنید شما باید به اصل طلایی که در نقاشی ساختمان  اصفهان   ((rangintak توجه میشود. توجه کنید: به رنگ زدن از بالا به پایین. برای همین ، اگر شما سقف محل را رنگ میکنید به رنگ کردن دو سطحی نیاز دارید. پس بگذارید تا سطح اولی خشک شود و سپس بعدی را اغاز کنید.

نکات نقاشی سقف

زمانیکه سقف را رنگ میکنید، بهتر است در امتداد عرض اتاق رنگ کنید و از کناره ها اغاز کنید و رنگ کردن را با کنج هایی که از قبل رنگ شده مخلوط کنید. قبل از رنگ کردن سقف اطمینان حاصل کنید که رنگ زیادتر را بگیرید تا از چکه شدن  تا حد امکان جلوگیری شود.

 

نقاشی ساختمان  اصفهان   (رنگین تک) یکی از مراکز رنگ بوده که فعالیت اصلی ان در زمینه نقاشی ساختمان  در فولادشهر است.

دسته‌بندی نشده

10نوع رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان5 نکته ی مهم در رنگامیزی منزلrangintakبهترین زیرسازی برای نقاشی چیستچگونه نقاشی کنیمرنگینتکنقاشی ساختمان اصفهاننقاشی ساختمان در فولادشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *