نکات مهم در نقاشی ساختمان | نقاشی ساختمان در اصفهان

نقاشی-ساختمان-اصفهان

نقاشی-ساختمان-اصفهان rangintak


 نکات مهم در نقاشی ساختمان | نقاشی ساختمان در اصفهان

فهرست

نکات مهم در نقاشی ساختمان | نقاشی ساختمان در اصفهان

سطح را تمیز کنید

سمباده زنی را در دو مرحله انجام دهید

همه ی شکاف ها را بتونه گیری کنید

غلطک ها

حتما یک دسته مناسب برای غلتک پیدا کنید

نکات نقاشی

از بالا به پایین کار کنید

بیخیال تمیز کردن هر روزه شوید

انتظار ترمیم های جزیی را داشته باشید

فهرست شکل

شکل 1: نکات مهم درنقاشی ساختمان

شکل 2 : نقاشی ساختمان در اصفهان

عنوان مقاله نکات مهم در نقاشی ساختمان
دپارتماناوج شید
نویسندهآریا اسدالهی
تعداد کلمات1000
زمان تقریبی مطالعه10 دقیقه

 نکات مهم در نقاشی ساختمان | نقاشی ساختمان در اصفهان

سطح را تمیز کنید تمام نکات مهمی که در نقاشی ساختمان به شما کمک میکنند

برای شروع  نقاشی ساختمان در اصفهان ، همه چیز را از اتاق خارج کنید. ممکن است گاهي اوقات تکه های بزرگتر مبلمان در وسط اتاقهاي بزرگ پوشانده شوند. اما کریس اسپن می گوید اگر شما در حال تعمیر دیوار گچی هستید. “همه چیز را خارج کنید. ذرات گچ همه جا پخش می شود” در ها، چراغ ها را بردارید و همه وسایل را نشانه گذاری کنید. همچنین آنها را با پارچه های بزرگ بپوشانید. ریچ مکیوناس می گوید: “شگفت انگیز است است که چطور چند قطره رنگ میتواند یک طبقه را پوشش دهد.”. پارچه های وسیع مانند کرباس یا پلاستیک با پشت کاغذی بخرید.  همانطور که در شکل 1:نکات مهم در نقاشی ساختمان به شما کمک میکنند میبینید.  نکات مهم در نقاشی ساختمان

تمام نکات مهمی که در نقاشی ساختمان به شما کمک میکنند rangintak

شکل 1:نکات مهم در نقاشی ساختمان

عیب هایی که احتیاج به بهبود دارند را بیابید و آن ها را درست کنید.

شما باید پیش از اینکه نقاشی کردن ساختمان را شروع کنید، حتمادیوار را سمباده بکشید. هرنوع بازسازی، ضربه ها و نوک تیزی ها را با یک سمباده ی دسته دار گچی صاف کنید. با این کار در کیفیت نتیجه کار نقشش زیادی ایفا میکنید.

سمباده زنی را در دو مرحله انجام دهید

سمباده زنی نه تنها پوسته های رنگ را جدا می کند  بلکه “بستری” را برای رنگ بعدی بعدی فراهم می کند. برای ترمیم براق، بجای کاغذ سمباده از اسفنج سمباده استفاده کنید. اسفنج ها به شکل تر و تمیز قالب گیری شده و عمر کاری بیشتری نسبت به کاغذ دارند. برین دوهرتی نقاشی در ریچموند ویرجینیا، هنگام استفاده از لاتکس روی رنگ آل کید و یا زمانی که از پایان نهایی مطمین نیست، از سمباده زنی دستی با کاغذ سمباده ی مایع استفاده می کند تا اطمینان حاصل شود که سطح به طور کامل صاف شده تا از مشکلات ناسازگاری جلوگیری شود. دوهرتی می گوید: ” خانه هایی را دیده ام که در آن لاتکس روی رنگ روغن استفاده شده بود و رنگ آن در کمتر از یک سال کنده شده بود .  تمام مهم در نقاشی ساختمان را میتوانید در این مقاله بخوانید.

همه ی شکاف ها را بتونه گیری کنید

رازش هم این است که میزان بتونه را کمتر از آنچه فکر می کنید باید باشد، بردارید. بتونه ی زیاد، ناهماهنگی در نقاشی ساختمان ایجاد می کند.

 غلطک ها

غلتک می تواند به اندازه یک محفضه تمام رنگ باقی بزارید که این به نقاشی ساختمان در اصفهان کمک میکند. اندازه درست ترکیب را کنار گذاشته، نخ نخ نمی شود و پاک کردن اسوده است.  تا زمان نواوری یک مثال ایده آل، این مسیله را برای گزیده غلتک در نظر بگیرید. ” هرچه پرز بلند باشد، غلطک رنگ زیادتری نگه می دارد اما بافت زیادی هم درست می کند” دیکسون میفرماید. اسپن میفرمایید: ” غلتک های قیمت پایان تر هم به کار می آیند”. “اغازین بار این غلتک ها را با اندکی مایع ظرفشویی شوست وشوی تا ن ها  خاضافی از بین بروند.”

حتما یک دسته مناسب برای غلتک پیدا کنید

میله یا دسته ی غلتک به شما کمک کند که سقف را سریعتر نقاشی کنید.  لزومی هم به بالا و پایین رفتن از نردبان نباشد. ضمنا نیازی به ایستادن دقیقا در زیر ناحیه ای که نقاشی می کنید نیست. بنابراین رنگ روی شما چکه نخواهد کرد. دسته نیز برای دیوارها هم عالی است. حرفه ای ها دسته های ۱.۵ تا ۲.۵ متری را برای استفاده های همیشگی مناسب می دانند. البته همه معتقدند دسته تلسکوپی بهترین گزینه است. همان طور که در شکل 2 : نقاشی ساختمان در اصفهان مشاهده میکنید.

نقاشی ساختمان در اصفهان rangintak

شکل 2 : نقاشی ساختمان در اصفهان

نکات نقاشی

از بالا به پایین کار کنید

پس از نقاشی ساختمان بهارستان سقف، از بالا به پایین کار کنید: با قالب گرفتن سقف شروع کنید. بعد از آن رنگ کردن دیوارها را شروع کنید وبعد از آن قالب دور تا دور قاب پنجره ها و درها را نقاشی کنید. قالب گیری ستون پایه را انتهای کار انجام دهید. ویکز شرح می دهد “رنگ کردن ستون های پایه در آخر باعث می شود که ذرات گرد و خاک جا به جا نشود.  نقاشی ساختمان دراصفهان تنها یکی از خدمات ماست. نقاشی ساختمان در اصفهان

بیخیال تمیز کردن هر روزه شوید

افراد متخصص اگر بخواهند بهره گیری از از قلموها و غلتک ها را در روز بعد و همان کار را داشته باشند، دیگر آن ها را پاکسازی نمی کنند.. مکیوناس می گوید: “رنگ لاتکس در هوای سرد به آهستگی  خشک می شود.”  وی غلطک ها و برس ها را برای کارهای دو روزه، در پلاستیک های مواد غذایی پلاستیکی می گذارند و آنها را در یخچال قرار می دهند. او می گوید: “غلطک ها را قبل از استفاده در دمای محیط بگذارید. تا به آن دما برسد. تمیز کردن کامل آن ها غیر ممکن است.

انتظار ترمیم های جزیی را داشته باشید

نکته پایانی از نکات مهم در نقاشی ساختمان  ترمیم نقاشی هاست. یک برس ارزان اسفنجی بردارید  تا وصله ای را  کار چوبی ترکیب کنید. برای یکسان کردن شکل یک غلتک، آن را به آسانی در رنگ آغشته کنید. نام ما رنگین تک است (rangintak)ما در نقاشی ساختمان در اصفهان به شما کمک میکنیم.

هدف از ساخت این مقاله چیست؟

هدف از ساخت این مقاله افزایش اطبلاعات شما و کمک به شما است.

آیا از این مقاله لذت بردید؟

امید واریم که از این مقاله لذت برده باشید.

راه های ارتباطی با ما چیست؟

میتوانید ما را در سایتمان دنبال کنید.

نقاشی ساختمان در اصفهان

10نوع رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان5 نکته ی مهم در رنگامیزی منزل6نکته در مورد نقاشی ساختمان7 نوع تصویر نقاشی و انجام آنrangintakتمام نکات مهمی که در نقاشی ساختمان به شما کمک میکنندرنگین تکنقاشی ساختمان در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *