نقاشی ساختمان در اصفهان | زیرسازی های لازم برای نقاشی و رنگ کردن منزل

نقاشی ساختمان در اصفهان | رنگین تک

نقاشی ساختمان شهرضا | rangintak


نقاشی ساختمان در اصفهان | نقاشی ساختمان شهرضا

عنوانزیرسازی های لازم برای نقاشی و رنگ کردن منزل
نویسندهمحمد عارف عبدلی
دپارتماناوج شید
زمان مطالعه9 دقیقه
تعداد کلمات901

 

فهرست مطالب

مقدمه | نقاشی ساختمان اصفهان:

مراحل اولیه زیرسازی بنا:

زیرسازی نقاشی بنا با color پلاستیک | نقاشی ساختمان اصفهان:

زیرسازی نقاشی بنا در دیوارهای color نخورده بنا:

طرز استفاده از روغن الیف:

انواع لکه گیری بنا ها:

یادگیری لگه گیری دیوار بنا با گچ:

یادگیری لکه گیری دیوار color زده شده:

نکات حیاتی و پر اهمیت زیرسازی نقاشی بنا | نقاشی ساختمان اصفهان:

 

فهرست تصاویر

شکل 1 نقاشی ساختمان اصفهان

شکل 2 نقاشی ساختمان شهرضا

 

مقدمه | نقاشی ساختمان در اصفهان:

نخستین قدم برای نقاشی بنا زیرسازی بنا می باشد. این عمل وابسته به color بک گراند دیوار و نوع و جنس دیوار در مراحل و اقدامات مختلف انجام میشود. درست لکه گیری کردن دیوار بنا در کیفیت color زده شده به دیوار بنا اثربخشی به سزایی rangintak دارد. با خواندن این متن با فاز های زیر سازی و پیش زمینه انجام color زدن آشنا می‌شوید.

color زدن و نقاشی بنا نیاز به زیر سازی نقاشی ساختمان شهرضا مناسب برای بنا می باشد. نقاشی بنا در دو صورت روی دیوار های color خورده و دیوارهای color نخورده بنا انجام می شود. در دو حالت فوق بهتر است سری مراحلی جهت مجذوب شدن بهتر color به دیوار طی بشود. در اینصورت برای دریافت یک نتیجه شایسته و بایسته برای بنا باید زیرسازی مناسبی داشته باشی.  رنگین تک به شما بهترین خدمات را ارائه می دهد. با توجه به شکل 1 نقاشی ساختمان در اصفهان

نقاشی ساختمان در اصفهان | رنگین تک

شکل 1 نقاشی ساختمان در اصفهان

مراحل اولیه زیرسازی بنا:

زیرسازی نقاشی بنا جز پر اهمیت ترین مرحله ها قبل شروع color زدن به دیوار است. این مرحله نیازمند یک سری اقدامات اولیه می باشد. کارشناسان کاربلد و مواد اولیه مناسب و با کیفیت از این نقاشی ساختمان در اصفهان قبیل اقداماتند. به عنوان اولین مرحله از کار، نقاش ارزیابی از رویه هایی که قرار است نقاشی بشوند را انجام می دهد. او میزان و کیفیت لازم مواد و وسایل برای color زدن و ترمیم های اولیه مورد نیاز را تخمین می زند. سپس زمان و هزینه نقاشی  و همچنین مواد لازم برای تکمیل کار نقاشی را تخمین می زند.

زیرسازی نقاشی بنا با color پلاستیک | نقاشی ساختمان در اصفهان:

اگر رویه ای که که می خواهید زیر سازی آن را انجام دهید گچی باشد باید color استر زده شود. برای color های به غیر ازین این اعمال rangintak انجام نمیگیرد. جهت ایجاد بتونه از کمی گل بتونه و color پلاستیک و آب را باهم قاطی می کنیم. جهت انجام این عمل مناسب تر است که از color اکریلیک خالص استفاده بشود. ابتدا ترک های عمیقتر دیوار بنا را با بتونه باید پر کرد به اینکار لکه گیری دیوار می گویند. سپس نوبت سمباده زدن به دیوار بنا به جهت یک دست کردن رویه دیوار بنا می رسد. جهت اینکار از یک سمباده سخت در دیوارهای خرابتر و از یک سمباده نرم برای حالت های نرمتر استفاده میشود.

 

زیرسازی نقاشی بنا در دیوارهای color نخورده بنا:

زیرسازی نقشای بنا در دیوارهایی که گچی هستند و color زده نشده اند با دیوارهای color خورده متفاوتند. دیوارهایی که در آنها گچ بکار برده شده color را به زور نقاشی ساختمان شهرضا مجذوب می کنند. پس باید کلیه ی دیوارهای بنا نقاشی ساختمان در اصفهان روغن کاری بشوند. طبق شکل 2 نقاشی ساختمان شهرضا البته برای روغن کاری دیوار های بنا روغن الیف مور استفاده قرار می گیرد.

طرز استفاده از روغن الیف:

قبل استفاده ابتدا درونمایه ظرف را تماما بهم بزنید. این روغن به جریان هوای تازه نیاز دارد بنابراین درها و پنجره ها را رنگین تک تماما باز نمایید.

نقاشی ساختمان در اصفهان | رنگین تک

شکل 2 نقاشی ساختمان شهرضا

انواع لکه گیری بنا ها:

یادگیری لگه گیری دیوار بنا با گچ:

برای لکه گیری دیوار بنا اول با گچ  نقاشی ساختمان در اصفهان ملات درست کنید. بعد از آن سوراخ های دیوار بنا را با استفاده از ملات ایجاد شده پر کنید. یادتان نرود که همه درز های رویه های دیوار حال لکه گیری شما به اتمام رسیده است.

 

یادگیری لکه گیری دیوار color زده شده:

اگر این عمل به درستی و مناسب انجام نشود احتمالا color اصلی نازیبا از آب در می آید. برای لکه گیری دیوار های color زده شده بتونه روغنی را دو الی سه بار روی درزها می کشیم. الان نوبت به سمباده کشی می رسد. بعد از انجام عمل های گفته شده باید رویه ی دیوار بنا سمباده کشی شود. حال استر دیوار بنا کشیده می شود. الان در آخرین مرحله نوبت به color زدن به دیوار می رسد که بعد از آن کار تمام است.

 

نکات حیاتی و پر اهمیت زیرسازی نقاشی بنا | نقاشی ساختمان در اصفهان:

همان طور که می دانید جنس موادهای اولیه و جنس دیوار در نقاشی بنا مهم است. علاوه بر color های گفته شده در بالا این بسترسازی ها برای بقیه color ها هم قابل استفاده است. نکته حائز اهمیت این است که مراحل باید درست و بجا و نقاشی ساختمان شهرضا با دقت زیاد انجام شوند. سری فوت و فن هایی برای زیرسازی نقاشی بنا موجود است که باید هنگام زیر سازی رنگین تک رعایت شوند. دانستن این نکته ها به شما در یک نتیجه خوب و فوق العاده کمک شایانی می کند. rangintak بهترین خدمات گفته شده در مقاله را ارائه می دهد. بهترین های نقاشی بنا و زیرسازی بنا را با ما داشته باشید.

 

 

آیا میشود روی کنیتکس رنگ روغنی استفاده کنیم؟

بله

چه نوع رنگی بر روی دیوار سریع‌تر خشک می‌شود؟

رنگ پلاستیک و رنگ اکریلیک

کدام رنگ دوام بیشتری دارد؟

رنگ روغن

نقاشی ساختمان اصفهاننقاشی ساختمان در اصفهاننقاشی ساختمان دراصفهاننقاشی ساختمان شهرضا

rangintakانواع نقاشی کردن ساختمانبهترین زیرسازی برای نقاشی چیستبهترین زیرسازی برای نقاشی ساختمان چگونه استرنگین تکنقاشی ساختمان اصفهاننقاشی ساختمان در اصفهاننقاشی ساختمان شهرضا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *