نقاشی ساختمان اصفهان | نقاشی ساختمان میمه | 5نکته در نقاشی دیجیتال

نقاشی ساختمان اصفهان rangintak

نقاشی ساختمان اصفهان rangintak


نقاشی ساختمان اصفهان | نقاشی ساختمان میمه | رنگین تک | rangintak

فهرست مطالب

همه چیز در مورد نقاشی دیجیتال در دنیای مدرن

نکاتی در خصوص انتخاب ابزار خوب برای نقاشی دیجیتال

5نکته مهم در مورد نقاشی های دیجیتالی

در هنگام نقاشی دیجیتالی از کل به جزء بروید

در Digital painting سعی کنید از قلم موی بزرگ استفاده کنید

از چه نرم افزار هایی در این زمینه استفاده کنیم؟

سایه زدن را بدون دارا بودن به یک منبع نور مستقیم انجام دهید

لزوم دانستن قواعد طراحی

فهرست شکل

شکل 1 : نقاشی ساختمان اصفهان

شکل 2: نقاشی ساختمان میمه

عنواننقاشی ساختمان اصفهان
نویسندهمارانی
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات929
مدت زمان مطالعه00:09:00

 همه چیز در مورد نقاشی دیجیتال در دنیای مدرن

با توجه به گستره ی وسیع تکنیک های نقاشی دانستن این روش مدرن شاید لذت بخش باشد. روشی که آمیخته به تکنیک های قدیمی و معمولی مانند acrylic، رنگ روغن و … است. اما بدون محدودیت در تعیین رنگ و با ابزار های دیجیتالی نظیرlight pen وMouse  انجام می شود. برای خوب در آمدن نتیجه ی کار باید ترفند هایی را به کار بست. می توانید در نقاشی ساختمان اصفهان از این نکات استفاده کنید.

نکاتی در خصوص انتخاب ابزار خوب برای نقاشی دیجیتال

می توان گفت قلم نوری(نمونه ی آنرا درشکل 1 : نقاشی ساختمان اصفهان می توانید مشاهده کنید) یا  light penو.Tablet از جمله ابزارهای خیلی خوب پیشنهادی در این زمینه است. چرا که کار با آن راحت است و امکانات زیادی دارد که شامل سایه زدن، رنگ زدن، هاشور و…است. برای خرید یک ابزار خوب به نکات زیر توجه کنید.

  • ابزار مورد نظر باید با هدفی که آنرا دنبال می کنید ساز گار باشد.
  • میزان حساسیت ابزار خود را در نظر بگیرد. منظور از حساسیت مقدار فشاری است که به TOOLEخود وارد می کنید. که در پر رنگ و کم رنگ در آمدن کار نقش دارد.
  • بهترین برند ها در انتخاب قلم نوری عبارتند از: WACOM، PARBLO، HUION. می توانید در نقاشی ساختمان میمه به دنبال آن باشید.
نقاشی ساختمان اصفهان rangintak

شکل 1 : نقاشی ساختمان اصفهان

5نکته مهم در مورد نقاشی های دیجیتالی در نقاشی ساختمان اصفهان

در هنگام نقاشی دیجیتالی از کل به جزء بروید

حرفه ای ها در این زمینه اسکچ خود را از کلیات آن شروع می کنند. به عبارت دیگر در ابتدا طرح کلی از چیزی که می خواهید رسمش کنید می کشید. سپس به جزئیات و details آن می پردازید. در اینصورت طرح مورد نظر با تمام جزئیات آن و بدون کم و کاست رسم می شود. این نکات را در نقاشی ساختمان میمه بکار ببندید.

در Digital painting سعی کنید از قلم موی بزرگ استفاده کنید

برای اینکه وقت ارزشمند خود را صرف انتخاب قلم مو برای کشیدن هر وجه از طرحتان نکنید. پیشنهاد می شود در همان ابتدا قلم موی خود را روی سایز بزرگ آن بگذارید. اطمینان داشته باشید هیچ محدودیتی در این زمینه برای شما ایجاد نمی شود.اما اینکار تضمین زیبایی و pretty (نمونه ای از دیجیتال پینتینگ شکل 2: نقاشی ساختمان میمه)شدن کار شما نمی شود. تنها انتخاب هایتان را در‌زمان نقاشی محدود می کند. به یاد داشته باشید برای یک پینتر خوبی شدن تنها چیزی که دارای اهمیت است ذوق و سلیقه‌ی شما است.در نقاشی ساختمان اصفهان به این متد از نقاشی بها داده شده است. که ساکنان خوش ذوق آن می توانند از این امکان بهره ببرند.

از چه نرم افزار هایی در این زمینه استفاده کنیم؟

نرم افزار های زیادی وجود دارند که همگی خوب هستند و برای کار های متفاوتی استفاده می شوند.اما مانند سایر زمینه های گرافیکی که نرم افزار آدوب فتوشاپ حساب خود را پس داده است. ما نیز می توانیم در دیجیتال پینتینگ از آن بهره ببریم. از جمله نرم افزار های مورد قبول دیگری که می توانم پیشنهاد دهم کورل پینتر(corel painter)است. برای مشاهده ی مطالب بعدی در این زمینه سایت رنگین تک (rangintak)  را دنبال کنید.

نقاشی ساختمان میمه rangintak

شکل 2: نقاشی ساختمان میمه

سایه زدن را بدون دارا بودن به یک منبع نور مستقیم انجام دهید

در آموزش های ابتدایی به هنر جویان این رشته جذاب گفته می شود. که با قرار دادن یک source of light در صفحه خود، قسمت های سایه و روشن طرح خود را مطابقت دهید. با گذر از درست و یا غلط بودن این گفته که می توانید با دیدن پیرامون خود به آن برسید. باید گفت که هر شی ای که کنار شما است. علاوه بر منبع نور، نور های منعکس شده ی دیگری هم به آن تابیده می شود. پس با توجه به این نکته برای زنده نگه داشتن طرح خود پیشنهاد می شود منبع نور را مشخص نکنید. و برای سایه زدن باید ابتدا main light و Reflected lightخود را مشخص کنید. سپس هر چیزی که بین این دو نور قرار گرفته باشد را سایه می زنیم. در نقاشی ساختمان میمه این موارد به وفور نمایان است.

لزوم دانستن قواعد طراحی در نقاشی ساختمان میمه

گاهی این سوال پیش آمده است. که آیا برای انجام نقاشی کامپیوتری یا به اصطلاح Digital painting دانستن قواعد کلی طراحی لازم است؟ در جواب باید گفت بله.چرا که انجام هر نقاشی در سبک های مختلف از پایه های اولیه ی نقاشی گرفته شده است.و تنها با متفاوت کردن ابزار انجام آن کار یا موارد دیگر به سبک جدیدی از نقاشی مبدل شده است. شایان ذکر است که نقاشی کامپیوتری فاصله ی زیادی با نقاشی هایی که روی کاغذ ترسیم می شود ندارد. پس در نتیجه دانستن یا آموختن اصول پایه جزو الزامات این کار است. رنگین تک در آینده به آموزش آن می پردازد. برای اطلاعات بیشتر به rangintak  مراجعه کنید.از این اطلاعات در نقاشی ساختمان اصفهان کمال استفاده را ببرید.

 

آیادانستن اصول طراحی برای نقاشی ساختمان لازم است؟

بله

آیا می توان از نرم افزار های دیگری برای نقاشی دیجیتال استفاده کرد؟

بله.علاوه بر نرم افزار های گفته شده می توان از نرم افزار کریتا هم استفاده کرد

بازار کار نقاشی دیجیتال چگونه است؟

بخش کوچکی از کاربرد نقاشی دیجیتال در تبلیغات است که کاربرد زیادی دارد.

نقاشی ساختمان اصفهاننقاشی ساختمان میمه

5 نکته در نقاشی دیجیتالcorel painter برای نقاشی دیجیتالrangintakبهترین برند قلم نوریخصوصیات ابزارهای نقاشی دیجیتالرنگین تکنقاشی ساختمان اصفهاننقاشی ساختمان میمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *