نقاشی ساختمان اصفهان | نقاشی ساختمان شهرکرد | رنگینتک | rangintak

نقاشی ساختمان اصفهان رنگینتک

نقاشی ساختمان اصفهان rangintak


نقاشی ساختمان اصفهانعنوان
امیرمحمد لطفینویسنده
اوج شیددپارتمان
۸ دقیقهمدت زمان مطالعه
540تعداد کلمات

 

نقاشی ساختمان اصفهان | نقاشی ساختمان شهرکرد

رنگ کامپیوتری چه چیزیست ؟ | رنگینتک1

مخلوط کردن رنگ کامپیوتری | نقاشی ساختمان اصفهان1

بروشور رنگ کامپیوتری | نقاشی ساختمان شهرکرد | rangintak2

شکل 1نقاشی ساختمان اصفهان

شکل 2نقاشی ساختمان اصفهان

 

رنگ کامپیوتری چه چیزیست ؟ | رنگینتک

تا الان مخلوط و ایجاد رنگ به واسطه نقاشان یا مشتریان در مکان کار انجام میشد . این کار با اضافه کردن و کم کردن و مخلوط رنگ سفید و چند مادر انجام میشد . همچنین در رنگ به شکل دستی و سنتی با دقت کم بدون اینکه رنگ ساختمانی موردعلاقه ایجاد شود انجام می شد .

به نقل مقاله  rangintak(  نقاشی ساختمان اصفهان )از اصلی ترین کمبود های این حالت می شود مواردی را نام برد :.قابل تکرار نبودن رنگ در صورت احتیاج مجدد و لذا متفاوت رنگ. هدر رفت تایم , مخارج و مقدار متنابهی رنگ بلا استفاده.در این سالها با وارد شدن دستگاههای مخلوط رنگ کامپیوتری , برای هر رنگ عدد مشخصی در نطر گرفته اند . این عدد ها  رنگ در کامپیوتر به اضافه مقدارهای مشخص خمیر مصرفی ذخیره می شود . همچنان می شود چند بار از این عدد رنگ بدون تغییر در نتیجه اخر , رنگ انتخابی را ایجاد کرد. که در صنعت رنگ معمولا به این رنگ , رنگ کامپیوتری (Tinting system)  می گویند.

نقاشی ساختمان اصفهان رنگینتک

شکل 1نقاشی ساختمان اصفهان

مخلوط کردن رنگ کامپیوتری | نقاشی ساختمان اصفهان

به نقل رنگینتک برای ایجاد رنگ کامپیوتری اول باید مواد لازم آن را اماده کرد . این موارد ابتدایی شامل : دستگاه مخلوط رنگ , مخلوط کننده , پایه سفید دستگاه و خمیر رنگ است .خیلی مهم است که پایه دستگاه با فرمول متناسبی ایجاد شود . همچنین خمیر متناسبی برای دستگاه اماده شود تا رنگ همانند کامپیوتری آن محفوظ باشد.

به نحوه دیگر نمونه رنگهایی که در برشورهای جهانی وجود دارد بدون تغییر ایجاد شود.پس از اماده کردن موارد اولیه باید دستگاه با توجه به پایه و خمیر اماده شده برای تمام عدد مشخص گردد . یعنی پایه سفید عدد مشخص شده دستگاه (A,B,C) , مقدار پایه سفید ( 1k , 4k , k10 و k20 ). مقدار خمیرهای مورد نظر برای تهیه آن عدد و هزینه تمام شده برای اماده آن عدد برای دستگاه مشخص شود .مرکز نقاشی ساختمان اصفهان و نقاشی ساختمان شهرکرد جزآن دسته از شرکتهاییست که تمامی این نکات را رعایت میکند .شکل 2نقاشی ساختمان اصفهان

نقاشی ساختمان اصفهان رنگینتک

شکل 2نقاشی ساختمان اصفهان

بروشور رنگ کامپیوتری | نقاشی ساختمان شهرکرد | rangintak

به صفحه های رنگ شده ای که به طور گروه هایی به طور فن کارت , ایستاده و … ایجاد می شوند .همچنین هر یک ازآنها نشانگر یک عدد رنگ هستند کالیته یا برشور رنگ های کامپیوتری میگویند . در صنایع مختلف از انواع صنعت چاپ , ماشین , رنگ ساختمانی و … کاتالوگ های متفاوتی وجود دارد. برای نمونه درصنعت چاپ از کاتالوگ پنتون و در رنگ کامپیوتری ساختمانی کاتالوگ از گروه این برشورها می توان از برشور های جهانی نوا , NCS , اسپریت و رال نام برد . برشورهای رال بیشتر رنگهای صنعتی می باشند . طبق نتیجه  rangintak کاتالوگهای NCS رنگهای تزیینی و کاتالوگهای نوا رنگهای عمیق را دارا میباشد . برشور نوا به 4 گروه رنگهای تیره (dark) , روشن (bright) , عمیق یا تیره (deep) و ملایم (ral/ight) دسته بندی شده است .

شرکت رنگینتک ارائه دهنده تمامی خدمات نقاشی ساختمان اصفهان و نقاشی ساختمان شهرکرد میباشد.

دسته‌بندی نشده

10نوع رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان5 نکته ی مهم در رنگامیزی منزلrangintakبهترین زیرسازی برای نقاشی چیسترنگین تکرنگینتکنقاشی ساختمان اصفهاننقاشی ساختمان شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *