نقاشی ساختمان اصفهان | ده تفاوت عمده رنگ روغنی مات و رنگ روغنی براق

نقاشی ساختمان اصفهان | رنگین تک

نقاشی ساختمان کاشان | rangintak


نقاشی ساختمان اصفهان | نقاشی ساختمان کاشان

عنواننقاشی ساختمان اصفهان | ده تفاوت عمده رنگ روغنی مات و رنگ روغنی براق
نویسندهمحمد عارف عبدلی
دپارتماناوج شید
زمان مطالعه9 دقیقه
تعداد کلمات955

 

فهرست مطالب

مقدمه:

تفاوت color روغنی مات و color روغنی براق:

color روغنی مات | نقاشی ساختمان اصفهان:

سطوح پیشنهادی:

color روغنی براق:

سطوح توصیه شده | نقاشی ساختمان اصفهان:

color ساتن:

ده تفاوت color روغنی مات و براق | نقاشی ساختمان اصفهان:

 

فهرست تصاویر

شکل 1 نقاشی ساختمان اصفهان

شکل 2 نقاشی ساختمان کاشان

 

مقدمه:

یکی از سوالاتی که وافراً در ذهن کسانی که می خواهند بنای خود را color بزنند تفاوت انواع color هاست. آن ها می خواهنند بدانند که رنگین تک کدام color بهتر است. ما دراین مقاله قصد داریم تفاوت دو color روغنی مات و روغنی براق را بررسی کنیم. به نظر شما چه ویژگی هایی باعث تمایز این دو  colorشده اند؟ بیایید تا با هم این دو color را بررسی کنیم. color های براق قابلیت شستشوی نسبتا زیادتری در برابر color های مات دارند. البته color های براق ماندمانی بهتر و بیشتری نقاشی ساختمان اصفهان دربرابر color های مات دارند. در ادامه با تفاوت این دو color بیشتر rangintak آشنا خواهید شد. امید است درآخر این متن بتوانید این دو color را ازهم تشخیص بدهید.

 

تفاوت color روغنی مات و color روغنی براق:

 

color روغنی مات | نقاشی ساختمان اصفهان:

رنگ مات “صاف ترین” نوع پایان کار است. اشعه های نور به طور مساوی در سطح پراکنده می شوند و به همان اندازه ناحیه را سبک می کنند. اینکار منجر به عدم بازتاب نور به صورت غیر معقول می شود. یک پوشش صاف را در نظر بگیرید. این پوشش تمام نقایص موجود نقاشی ساختمان کاشان در سطح را در بر می گیرد. این باعث می شود گزینه مناسبی برای دیوارهای اتاق خواب، غذاخوری و اتاق نشیمن و سقف ها باشد. لمس کردن این دیوار بعد پایان کار باعث ایجاد حس خوبی در آدم می شود. به طور کلی، بعنوان یکی از معایب رنگ مات تمیز نگه داشتن آنها کار ساده ای نیست. آنها کثیفی را در خود نگه می دارند و تمیز کردن می تواند سطح را تماما از بین ببرد. با توجه به شکل 1 نقاشی ساختمان اصفهان از آنها در آشپزخانه ، اتاق کودک یا حمام استفاده نکنید.

 

سطوح پیشنهادی:

توصیه می شودcolor  های مات در rangintak اتاق نشیمن، اتاق خواب، اتاق ناهار خوری، سقف و راهرو داشته باشید. برای نقاشی بنای خود با رنگین تک تماس بگیرید.

نقاشی ساختمان اصفهان | رنگین تک

شکل 1 نقاشی ساختمان اصفهان

 

color روغنی براق:

color های براق دارای لایه های بازتابنده روغن یا اکریلیک هستند که باعث درخشش آنها می شود. پس از برخورد نور، سطح به سمت بیننده منعکس می شود تا اینکه در سراسر رنگ مات پراکنده شود. به جای نور پراکنده، بازتاب منبع نور را مشاهده می شود. color براق ماندمانی خوبی را دارا است. این color رطوبت را به خوبی نگه می دارد و نقاشی ساختمان اصفهان به راحتی تمیز می شود. color نیمه براق مقاومت بالایی در برابر رطوبت ایجاد می کند. بنابراین عاقلانه است که آشپزخانه و حمام خود را بدلیل این ویژگی ها با color های براق رنگ آمیزی کنید.

اولین نقطه ضعف color های براق این است که هر نقصی نقاشی ساختمان کاشان در هر کاربرد ظاهر می شود. برای ایجاد یک سطح صافِ صاف به کار اضافی نیاز دارد. طبق شکل 2 نقاشی ساختمان کاشان با لمس کردن به تفاوت color براق میرسید و متوجه برجستگی آن خواهید شد.

 

سطوح توصیه شده | نقاشی ساختمان اصفهان:

استفاده از color های براق در آشپزخانه، کابینت، راهرو، روکش و نقاشی ساختمان کاشان درب ایده آل است.

 

color ساتن:

اگر بین color روغنی مات و براق هنوز هیچکدام به دل شما ننشسته است یک انتخاب دیگری دارید. ساتن از مقاومت استثنایی در برابر شستشو و تمیز کردن مداوم برخوردار است. اما نقص هایی مانند ترک را در معرض دید قرار می دهد، هرچند به اندازه color براق نیست. color ساتن به خوبی شستشو می شود و نور بیشتری نسبت به مات منعکس می کند. اما بازتاب کمتری از color براق نقاشی ساختمان اصفهان را دارا است. شما می توانید از این color در مناطق پرتردد خانه مانند آشپزخانه، حمام و اتاق کودکان در خانه استفاده کنید. این color اجازه می دهد تا با لمس کردن، برجستگی دیوار و نقص های سطح یا کاربرد را ببینید.

 

ده تفاوت color روغنی مات و براق | نقاشی ساختمان اصفهان:

به طور کلی می توان ده نوع تفاوت color روغنی مات و براق را rangintak به صورت زیر بیان کرد. امید است مورد استفاده رنگین تک قرار بگیرد.

نقاشی ساختمان اصفهان | رنگین تک

شکل 2 نقاشی ساختمان کاشان

 

  • color روغنی براق پوشش دهی زیادتری در برابر color مات دارد.
  • color روغنی مات دربرابر color روغنی براق سریعتر خشک میشود.
  • برای color زدن به درب و پنجره فلزی از color روغنی براق استفاده میشود.
  • برای color زدن سقف آشپزخانه از color روغنی مات استفاده میشود. چون برجستگی رویه دیوار گچی معلوم نمی شود.
  • با اینکه color روغنی براق پوشش دهی شایسته ای دارد ولی برای دیوار و سقف استفاده نمی شود. به دلیل اینکه ایرادات کار را نشان می دهد. بنابراین مناسب تر و شایسته تر است از color روغنی مات استفاده شود.
  • color روغنی براق استوار تر و ماندنی تر از color روغنی مات است.
  • color روغنی مات در فاصله زمانی طولانی ته نشین می شود. به خاطر این دلیل مناسب تر است با یک چوب بهم زده شود.
  • نفوذپذیری color روغنی مات در برابر color روغنی براق زیادتر است.
  • color روغنی مات سریعتر از color روغنی براق لکه را به خود جذب می کند.

هزینه و سرمایه مورد نیاز color روغنی براق بیشتر از color روغنی مات است. به همین دلیل برای درب و پنجره color مات مورد استفاده قرار می گیرد.

رطوبت دادن سطوح تعمیری رد نقاشی به چه منظوری میباشد؟

جهت بهتر چسبیدن گچ روی سطح کار

کار سینکا در بتونه روغنی چیست؟

جهت روان شدن بتونه

علت شره کردن رنگ چه می باشد؟

کلفتی بیش از حد لایه رنگ

نقاشی ساختمان اصفهاننقاشی ساختمان در اصفهاننقاشی ساختمان دراصفهاننقاشی ساختمان کاشان

rangintakانواع رنگ نقاشی ساختمانانواع رنگ های ساختمانیرنگ نقاشی ساختمانرنگامیزی منزلنقاشی ساختمان اصفهاننقاشی ساختمان در اصفهاننقاشی ساختمان کاشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *