اتاق کودک باید چه ویژگی های داشته باشد؟| نقاشی ساختمان اصفهان

اتاق کودک


فهرست مطالب:

 اتاق کودک باید چه ویژگی های داشته باشد؟| نقاشی ساختمان اصفهان

ارتباط رنگھا با روانشناسی کودک| نقاشی اتاق کودک

رنگ ها:

سلیقه کودک:

تاکید بر رنگها

 

 

فهرست شکلها:

شکل 1:نقاشی اتاق کودک

شکل 2:نقاش ساختمان

 

موضوع:عوامل موثر بر هزینه کارگر اسباب کشی | نقاشی ساختمان اصفهان
کلمه کلیدی:نقاشی اتاق کودک
دپارتمان:اوج شید
زمان مطالعه:10 دقیقه
نویسنده:مهسا کیانی

اتاق کودک باید چه ویژگی های داشته باشد؟| نقاشی ساختمان اصفهان

همیشه رنگ بخش شفاف زندگی دوران کودکی است. بچه ها علاقه شدیدی به همه ی رنگ ها دارند. وبه انها پاسخ آنی و سریع می دهند. کودکان از تنوع رنگی کمتری استفاده می کنند. و رنگ اولین هویتی است. که کودکان تشخیص می دهند. انتخاب رنگ برای اتاق کودک موردی است. که بیشتر والدین را سردرگم میکند.

و والدین باید بدانند که قواعدی موجود دارد. که راهنمایی های کارآمدی به آنها می کند. رنگ های اتاق خواب تاثیر بی واسطه بر فشارو درس خوان شدن بچه درآینده دارد. اتاق خواب کودک باید طوری طرح ریزی شود تا به او شادابی ببخشد.

نقاشی اتاق کودک |نقاشی ساختمان اصفهان

شکل 1:نقاشی اتاق کودک

 

جامعه آماری این تحقیق 7نفر از کودکان 3-6 ساله دختر و پسر مهدکودکی می باشند. و به صورت تصادف از 2مهد کودک 60 نفر انتخاب شد.

و به انها نقاشی از پیش انتخاب شده ای داده شد. تا طبق سلیقه خود ان نقاشی را رنگ آمیزی کنند.

نقاش ساختمان اصفهان= نقاشی اتاق کودک

تا با مطابقت رنگ های استفاده شده. توسط بچه ها در نقاشی و موضوعی که برای نقاشی آزاد انتخاب نموده اند. رابطه رنگ مطلوب اتاق خواب و منش رفتاری آنها یافت گردد و نتیجه گیری شود.

که بچه ها در رنج سنی3-6 سال از چه نوع رنگ های استفاده می کنند. و آیا بین رنگ انتخابی توسط کودکان دختر و پسر وجود دارد یا نه.

ارتباط رنگھا با روانشناسی کودک| نقاشی اتاق کودک

ابتدا بهتر است آشنایی اولیه کودک با رنگھا را مورد توجه قرار دھیم. .قبل از یادگیری اسم رنگھا، کودک از طریق رویت بین آنھا تمایز قایل میشود. در فاصله سنی دو تا پنج سال کودک نام رنگھا را متوجه می شوند.

دخترھا به طور معمول سریعتر از پسرھا نام رنگھا را به خاطر میسپارند.

البته این روند یادگیری در کودکان مختلف، گوناگون است و بستگی به چگونگی رشد سیستم عصبی آنھا دارد. اگر میخواھید به کودکتان توانایی تشخیص رنگھا را تعلیم دھید.

سعی کنید ارتباط آنھا را با یک چیز مشابه به آنھا نشان دھید. در اینجا چند مثال برای بچه ها با بهره ھوشی متوسط می آوریم.

نقاش ساختمان اصفهان = نقاشی اتاق کودک

رنگ ها:

زرد مثل موز، لیمو، آفتاب _قرمز مثل سیب، پوست درختاین بحث به نسبت رنگھا با روانشناسی کودک میپردازد. و امیدواریم برای شما عزیزان سودمند واقع شود. رنگ جنبه مثبت دوران کودکی ما را نشان میدھد.

کودکان به ھمه رنگھا تمایل دارند و فوراً نسبت به آنھا عکس العمل نشان میدھند. با این ھمه، عکس العمل کودکان مختلف از عکس العمل بزرگسالان است.

رنگھا میتوانند بزرگسالان را در شناخت روحیات کودک راهنمایی کنند. اما آنھا نیز باید زبان رنگھا را بشناسند. بچه ها  دایره محدودی از رنگھا را مورد استفاده قرار میدھند. که البته این دایره در فرایند رشد آنھا تا زمان بزرگسالی گسترش مییابد.

نقاش ساختمان اصفهان = نقاشی اتاق کودک

اولین چیزی که بچه ها قادر به شناسایی آن ھستند، رنگھاست. کودکان در ابتدا رنگھای سیاه و سفید )روشنایی و تاریکی (را تشخیص میدھند. و پدر و مادر نیز در این دوره اغلب نقاشیھای سیاه و سفید برای آنھامیکشند.

و اسباب بازیھای سیاه و سفید برایشان میخرند. اما در مدت ششھفته تا دو ماه چگونگی آنھا تغییر شگرفی میکند. در این زمان ابتدا بجه ها رنگ قرمز و پس از آن دیگر رنگھای گرم را شناسایی می کنند. و رنگ زرد را نیز در فرایند شناسایی رنگھا به مرور درک میکند.

نقاش ساختمان اصفهان= نقاشی اتاق کودک

سلیقه کودک:

کودکان جذب رنگھای گرم میشوند. پژوھشھای متنوع نشان میدھد. که گرایش کودکان به رنگھای گوناگون طی مراحل مختلف رشد تغییر میکند. بسیاری از بچه ها زیر ده سال رنگ قرمز یا صورتی را به عنوان رنگ دلخواھشان بر میگزینند.

ما ھمین کودکان وقتی سنشان از مرز ده سال میگذرد، رنگ آبی را الویت میدھند.

نقاشی اتاق کودک

این تغییر در فرایند رشد به منزله توانایی گلچین رنگ است. سلیقه کودک در انتخاب رنگ کاملاً با جنسیت او ارتباط دارد. پژوھشھا نشان میدھد. که دختر بچهھا صورتی و بنفش را به رنگھای دیگر ترجیح میدھند.

و پسرھا سیاه و دیگر رنگھای تیره را زیاد از رنگھای دیگر میپسندند. اکنون این سوال به ذھن میآید که این انتخابھا غریزی ھستند یا اکتسابی. والدین به کودکان می آموزند.

که برای انتخاب اسباب بازیھایشان رنگھای خاصی را با توجه به جنسیت خود انتخاب کنند. که این کار را برای نقاش ساختمان اصفهان انجام می دهند.

نقاشی ساختمان|نقاشی ساختمان اصفهان

شکل 2:نقاش ساختمان

ھر چند یافتن پاسخ دقیق برای سوال بالا کار مشکلی است. با این ھمه احتمال زیادی وجود دارد که گزینش رنگھا ریشه فطری و جنسیتی داشته باشد. شاید در آینده بازتاب این سوال به روشنی یافت شود. آیا تولیدکنندگان اسباببازی چیزی در این باره میدانند. اگر به قفسه اسباب بازیھا نگاه کنید متوجه خواھید شد.

که آنھا کاملاً از رنگھای مورد علاقه بچه ها آگاه ھستند. و از رنگھا برای جلب توجه و فروش محصولاتشان استفاده میکنند. حتی کمپانیھایی که برای بزرگسالان محصول تولید میکنند. نیز در تولیدات خود سلیقه کودکانه را مورد توجه قرار میدھند .

نقاش ساختمان اصفهان= نقاشی اتاق کودک

تاکید بر رنگها

در ھمه این اشیاء تاکید خاصی بر رنگھا به نشانی عنصراصلی ساخت مشاھده میشود. تاکید بر رنگھا در ارتباط با جنسیت، فقط یک مثال است .اگر شما به بعضی از محصولات و بسته بندیھای رنگارنگ آنھا توجه کنید. خواھید دید که تولیدکنندگان با این کار میخواھند تمایلات و علاقهمندیھای بچه ها را به بزرگسالان نیز ارائه کنند.

نقاش ساختمان اصفهان = نقاشی اتاق کودک

بعضی از والدین بر این باورند که تویانه عزم فریب کودکان را دارند. اما به یاد داشته باشید. استفاده از رنگھا برای کنترل کودکان و نوجوانان از تاثیر بسزایی برخوردار است. و اشکال متفاوت بکارگیری آنھا میتواند نتایج مختلفی داشته باشد .

حال که فروشندگان و تولیدکنندگان با شناخت سلیقه بچه ها در ارائه محصولاتشان تا این حد موفق ھستند. پس شما نیز میتوانید از این روش در جهت تعلیم و تربیت فرزندانتان استفاده کنید.

نقاشی اتاق کودکنقاشی ساختمان اصفهان

rangintakنقاشی اتاق کودکنقاشی اتاق کودک در اصفهاننقاشی اتاق کودک دراصفهاننقاشی ساختمان اصفهاننقاشی ساختمان دراصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *